loading
در حال بررسی درخواست شما
ایووبی: چوبا الهام بخش من است
ایووبی: چوبا الهام بخش من است

ایووبی: چوبا الهام بخش من است

این دو بازیکن با هم به آکادمی آرسنال و رده زیر 9 سال آمدند، 11 سال قبل از این که در پیش فصل برای تیم اول آرسنال بازی کنند.

آکپوم که به صورت قرضی به هال رفته در دو بازی دو گل زده و ایووبی می گوید نمی تواند برای دوست دوران کودیکش خوشحال تر از این باشد.

"اولین بار که هم را دیدیم به خاطر نمی آورم چون باید به خیلی وقت پیش برگردم، زمانی که 4 ساله بودیم. به یاد دارم برای یک تیم بازی می کردیم که اساس آن ما بودیم و بقیه بازیکنان کمک می کردند اما بازیکنان اصلی ما دو نفر بودیم. 

"با هم بزرگ شدیم و با هم چیزهای مختلفی را پشت سر گذاشتیم اما او پیشرفت بیشتری داشته و من او را الهام بخش خود قرار می دهم. او به من می گوید با چه چیزهایی مواجه شده و من می توانم خودم را برای آن آماده کنم. دیدن رشد او و تبدیل شدنش به بازیکنی که الان هست لذت بخش است.

"خوشحالم که به هال رفت. با خانواده اش صحبت می کردم و می توانستم ببینم او واقعا خوشحال است که به هال برود چون فقط می خواست دقایق بیشتری بازی کند و چیزی را به اثبات برساند. امیدوارم هال تیم خوبی برای او باشد.

ویلشر و کوکلین که فصل قبل بازیکنان ترکیب اصلی آرسنال بودند نیز در آکادمی با هم رشد کردند و ایووبی می گوید این دو نفر الهام بخش بازیکنان جوان در آکادمی هیل اند هستند.

"دیدن این که چنین کاری ممکن است برای آنها واضح است. این به شما نشان می دهد اگر از سن جوانی به سخت تلاش کردن ادامه بدهید رسیدن به تیم اصلی ممکن است.

"آکادمی آرسنال بسیار موفق است، به خاطر تمرینات، مربیگری، کارکنان و اماکناتش. هرگز نمی گویم همه چیز عالی است اما زمین تمرین آرسنال واقعا عالی است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۵/۲۳
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۰۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰