loading
در حال بررسی درخواست شما
بارتون آماده نبرد دشوار مقابل آرسنال است
بارتون آماده نبرد دشوار مقابل آرسنال است

بارتون آماده نبرد دشوار مقابل آرسنال است

جوئی بارتون کاپیتان کوئینز پارک رنجرز میگوید تیمش نباید از نبرد این هفته در لوفتوس رود مقابل آرسنال بترسد.

این دو تیم عصر شنبه در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که کوئینز پارک برای فرار از سقوط میجنگد و آرسنال برای تثبیت رتبه سوم و رسیدن به هشت پیروزی متوالی در این فصل تلاش میکند.

در جدول بین دو تیم اختلاف زیادی وجود دارد اما بارتون اصرار دارد تیمش باید همان عملکرد خود در ورزشگاه امارات که نتیجه را 1-0 واگذار کردن به نمایش بگذارد.

"آرسنال واقعا تیم خوبی است و در لیگ نیز در فرم خوبی هستن اما من احساس میکنم زمانی که به امارات رفتیم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و در پایان شایسته گرفتن امتیاز بودیم."

"آن شکست ناامیدکننده بود زیرا ما عملکرد خوبی داشتیم. ما بازی با برنامه ای انجام دادیم و واقعا برای آن ها مشکل ساز شدیم و این کار را برای مدت طولانی انجام دادیم."

همچنین بارتون معتقد است کوئینز پارک باید از آخرین مسابقه خانگی خود که بازی 2-0 باخته مقابل لیورپول را با شگفتی 3-2 بردن یک آرامش به دست آورده باشد.

"فکر میکنم آرسنال در این مسابقه به دنبال پیروزی است.رختکن آرسنال فکر خواهد کرد که این مسابقه از نوع مسابقاتی است که حتما باید پیروز شوند اما احتمالا لیورپول نیز همین فکر را میکرد."

"یک تفاوت بین فکر کردن که باید امتیازات را اینجا بگیرید وجود دارد و قطعا امتیازات همینجا گرفته میشود."

کوئینز پارک که در منطقه سقوط قراردارد تنها یک امتیاز کم تر از بولتون رده هفدهمی دارد درحالی که تا پایان فصل هشت دیدار باقی مانده است و بارتون فریب نبرد با آرسنال را نمیخورد و به عملکرد تیمش در ادامه فصل توجه دارد.

"ما مثل آن ها تمام تلاش خود را برای گرفتن هر سه امتیاز انجام خواهیم داد درحالی که اهدف هر دو تیم کاملا متفاوت است."

"این بیش از یک بازی فوتبال است و مسابقه بعدی آینده ما را رقم میزند.نیاز است که همه بچه ها آن را درک کنند.اگر این کار را انجام ندهیم به خاطر آن مجازات خواهیم شد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۱۱
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : premierleague.com
بازدید: ۸۴۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰