loading
در حال بررسی درخواست شما
باید با احترام مقابل بلکبرن قرار بگیریم
باید با احترام مقابل بلکبرن قرار بگیریم

باید با احترام مقابل بلکبرن قرار بگیریم


آرسنال پس از پیروزی برابر برایتون در دور پیشین جام حذفی، فردا به مصاف دیگر تیم چمپیونشیپی بلکبرن خواهد رفت. چمبرلین میگوید هر چیزی غیر از تمرکز صد درصد توپچی ها را از پیروزی در این بازی محروم خواهد کرد.

"فکر میکنم تمرکز نداشتن بزرگترین خطر در اینگونه بازیها است. به عنوان یک حرفه ای همواره تلاش میکنید تا صد درصد متمرکز باشید ولی در این بین فاکتورهای انسانی نیز وجود دارد. گاهی بدون اینکه حتی متوجه شوید، ممکن است تمرکزتان را از دست داده باشید.

"باید تلاش کنید تا سطح معمول خودتان را نشان دهید، به حریف احترام بگذارید که فکر میکنم این کار را دور پیش مقابل برایتون انجام دادیم. آنها بازی خوبی به نمایش گذاشتند ولی ما به درستی واکنش نشان دادیم و پیروزی در آن بازی نمایش واقعی شخصیت تیم بود، خصوصا زمانی که دیدیم چه اتفاقی برای دیگر تیم های بزرگ رخ داد."

تعدادی از تیم های لیگ برتری در دور پیشین جام حذفی برابر تیم های دسته پایین تر شکست خوردند و چمبرلین میگوید آرسنال تمایلی برای ملحق شدن به لیست آن تیمها ندارد.

"هرگز نمیدانید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. همیشه در جام حذفی نتایج عجیب و شکست های ناامید کننده وجود دارد. زمانی که تیم های بزرگ برابر حریفان دسته پایین تر قرار میگیرند، هر اتفاقی میتواند رخ دهد. اگر بازی را جدی نگیرید و حریف نیز آماده این موضوع باشد، آنها شما را تنبیه خواهند کرد.

"باید نمایشی را نشان دهیم که آن را میشناسیم. این چیزی است که هواداران و مربی شایسته آن هستند. اگر بر روی انجام آن تمرکز کنیم، مطمئنم که به دور بعدی صعود خواهیم کرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۲۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۹۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰