loading
در حال بررسی درخواست شما
باید خونسرد باشیم
باید خونسرد باشیم

باید خونسرد باشیم

مسوت اوزیل باور دارد آرسنال در صورت نیاز به موفقیت باید در جلوی دروازه خونسرد باشد .
آرسنال امشب در دیدار برگشت از لیگ قهرمانان در خانه بارسلونا به میدان خواهد رفت و مسوت اوزیل در کنفرانس خبری پیش از این دیدار در رابطه با بازی توضیح می دهد.
" باید به آن جا برویم و به خودمان باور داشته باشیم . برابر بارسلونا در بازی نخست دیدیم که اگر بازی خودمان را انجام دهیم، همانطور که در 20 دقیقه ابتدایی بازی کردیم شانس زیادی برابرشان خواهیم داشت و اینکه در نیمه اول گلزنی کنیم به ما شانس خوبی می دهد .
من قبلا اینجا بازی کردم، جو بسیار شلوغی دارد و هواداران به شدت تیم را پشتیبانی می کنند . هدف ما باید بازی ما را مشخص کند . مهم ترین نکته برایمان این است که خودمان را باور داشته باشیم .
اگر به خودمان باور داشته باشیم آن وقت شانس داریم. آخرین بازی شانس خوبی داشتیم اما نتوانستیم گلزنی کنیم و می توانیم این بار آن کار را انجام دهیم . باید در برابر گل خونسردی خودمان را حفظ کنیم . اگر شانسی نصیبمان شد باید برابر این مدل تیم های بزرگ گل بزنیم .
همه بازیکنان این نکته را می دانند که برابر بزرگترین باشگاه ها باید کیفیتمان را نشان دهیم . همه بازیکنان می خواهند که برابر بهترین تیم ها بازی کنند، پس باید شانس خود برای حضور در مرحله بعد را تست کنیم .
در فوتبال همه چیز امکان پذیر است و هدف ما پیروزی در این بازی است ."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰