loading
در حال بررسی درخواست شما
برای بازگشت به تیم عجله نمی کنم
برای بازگشت به تیم عجله نمی کنم

برای بازگشت به تیم عجله نمی کنم

هافبک انگلیسی در این فصل نتوانسته برای آرسنال بطور شاخص بازی کند چرا که در پایان فصل پیش از ناحیه استخوان پا دچار شکستگی جزئی شد.
 
هم اکنون زمان مناسبی برای ویلشر بود تا خودش را در ترکیب باشگاه و تیم ملی کشورش ثابت کند، اما او اصرار می کند تا زمانی که به بهبودی کامل نرسیده به ترکیب تیم برنگردد.
 
جک ویلشر " من اصلا عجله ای برای بازگشت ندارم،من از بهبودی پای راستم اطمینان دارم و احساس خوبی دارم"
 
جک ویلشر می گوید" همه چیز خوب پیش می رود.من برای برگشت به ترکیب شدیدا تلاش می کنم ولی عجله نمی کنم.من می دانم که این امری زمان بر است ، چرا که متاسفانه در دوران بازی حرفه ایم من چندین دفعه مصدوم شدم پس قطعا زمان می برد به بهبودی کامل برسم.
 
 
از نظر روانی فشار زیادی روی من است ، زیرا مصدومیت شدیدی در فصل پیش داشتم،سپس از مصدومیت رهایی بخشیدم ، تمرین کردم و در فرم مناسبی قرار گرفتم و برای تیم ملی انگلیس بازی کردم.سپس برای مدت کوتاهی به مدت دو هفته به تعطیلات رفتم و هم اکنون سعی میکنم این فصل را به درستی پشت سر بگذارم.
 
من فکرکردم این فصل را بخوبی بازی می کنم و در بازی های یورو تیم ملی ام را همراهی می کنم و تمام فصل را بدن مشکلی پشت سر می گذارم.اما متاسفانه در آخرین بازی فصل پیش مصدم شدم که این بدترین ضربه روحی برایم بود.
 
ویلشر در دوران ریکاوری تنها نیست و حمایت های زیادی از طرف هم بازی هایش دنی ولبک و توماس روزیسکی دریافت نموده است.
 
ویلشر می گوید "همه ما می دانیم که این خیلی سخت است و تنها انسانهای اطرافمان می توانند در این وضعیت به ما کمک کنند که در این خصوص دنی و توماس همیشه با من بودند چرا که آنها نیزمصدومیتی بلند مدت داشتند.صحبت کردن با انسانهای اطرافم و شوخی کردن با آنها نیز به تقویت روحیه من کم می کند.
 
ما هنوز در اوایل فصل قرار داریم و بخش زیادی از فصل باقی مانده است.من میخواهم عضو ثابتی از تیم باشم.من به تیم برخواهم گشت و برای جایگاهی ثابت در ترکیب اصلی مبارزه خواهم کرد.من می دانم این کار سختی است ولی من میخواهم آن را انجام بدهم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۸/۲۵
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۱۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰