loading
در حال بررسی درخواست شما
بلرین : خوش شانس نبودیم
بلرین : خوش شانس نبودیم

بلرین : خوش شانس نبودیم

پس از آنکه توپچی ها در نیمه ی نخست عقب افتادند ، با شروع نیمه ی دوم بازی را جنگنده شروع کردند ، اما با دفاع سرسخت ساوثهمپتونی ها و همچنین چند واکنش دیدنی از فریزر فورستر روبرو شدند.

بلرین که اولین مسابقه ش را در ورزشگاه امارات انجام داد ، از اینکه شانس دیگری برای بازی کردن داشت بسیار خوشحالست و اصرار دارد که تیم شایستگی بیشتری از یک نمایش روحیه بخش داشت.

بلرین گفت : " شب ، شب شانسمان نبود پس حذف شدیم. آنها واقعا بازی خوبی به نمایش گذاشتند ، اما فکر میکنم تیم ما هم بازی خوبی داشت و ما شانس هایی [برای پیروزی] داشتیم."

" من فکر کنم ما شایسته ی بیش تر از اینها بودیم ، اما اینگونه مسائل در چنین رقابت هایی رُخ میدهد-جایی که فقط یک بازی دارید و شما باید بهترین عملکردتان را به نمایش بگذارید."

" خط دفاعی کم تجربه ایی داشتیم ، اما فکر میکنم بازی خوبی انجام دادیم. ما احتیاج داریم که دائما بازی کنیم و تجربه کسب کنیم ، چون در غیراینصورت شما هرگز پیشرفت نمیکنید. همواره بازی کردن با این بازیکنان لذت بخش است و درکل تجربه ی خوبی برایمان بود."

" واقعا همه چیز به سرعت اتفاق افتاد و من به خاطر فرصت هایی که بدست آوردم خوشحالم. هر هفته به سختی تلاش میکنم و بازخورد این تلاش ها ، مرا واقعا خوشحال میکند."

" شما فقط احتیاج دارید که به سختی کار کنید و تلاش کنید که در جمع 11 بازیکن اصلی در ترکیب قرار بگیرید. من جوانم ، اما این (فرصت بازی) چیزیست که منتظرش هستم و به خاطر آن تلاش و کوشش میکنم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۷/۲
به قلم ناصر
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۴۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰