loading
در حال بررسی درخواست شما
بنتنر بیانیه داد
بنتنر بیانیه داد

بنتنر بیانیه داد




نیکولاس بنتنر اعلام کرد علی رغم نا امیدی که از نپیوستن به تیمی جدید داشته ، آماده است تا در این فصل تمام توان خود را برای کمک به آرسنال بگذارد. این مهاجم 25 ساله در طول این تابستان با باشگاه های زیادی در اروپا در مذاکره بود اما نمی توانست به توافقات شخصی با باشگاه مورد نظر برسد. در نهایت در حالی که به نظر می رسید تمام توافقات با کریستال پالاس بر سر این انتقال حاصل شده است آرسن ونگر در آخرین دقیقه به دلیل اینکه نتوانستند مهاجم دیگری را بخرند مانع از انجام این انتقال شد.

بنتنر در مصاحبه با International Football Management بیانیه ای را در رباطه با وضعیت خود منتشر نموده است.

" بر هیچکس پوشیده نیست که من و آرسنال توافق کرده بودیم در صورتی که توافقات لازم میان تمام طرفین حاصل شود من بتوانم در تابستان امسال باشگاه را ترک کنم.

" در این هفته توافقات لازم با بیش از یک باشگاه حاصل شده بود اما از آنجا که آرسنال نتوانست مهاجم دیگری به خدمت بگیرد آنها با توجه به حقوق خود مانع از انجام شدن این انتقال شدند.

" طبیعتاً من از آن جایی که مشتاقانه در انتظار چالش جدیدی با یک باشگاه جدید و شروعی دوباره در فوتبال انگلیس بودم بسیار نا امید شدم.

" بعد از حضور چندین ساله در آرسنال چیزهای زیادی به نادرستی در مورد جایگاه من و آینده ام گفته شده است. حقیقت تنها این است که من می خواهم بازی کنم ، جایی که من بهترین احساس را دارم و آرسنال برای هر بازیکن حرفه ای که به دنبال تثبیت خود است باشگاه فوق العاده ای است.

" من هنوز هم به آرسنال بسیار اهمیت می دهم و بعد از صحبتهای مثبتی که با سر مربی داشتم مشتاقانه در انتظار این هستم که به سختی تلاش کنم تا آمادگی کامل خود را بازیابم و بهترین عملکرد خود را به اجرا بگذارم تا به تیم و سر مربی کمک کنم تا به اهداف و جاه طلبی هایی که در این فصل داریم تحقق بخشیم.

" من از دوران حضور قرضی خود در ساندرلند و یوونتوس چیزهای زیادی آموخته ام و می خواهم به تمام طرفداران آرسنال این اطمینان را بدهم که من تمام توان خود را خواهم گذاشت تا به تیم در فصلی که به اعتقاد من فصل موفقیت آمیزی برای باشگاه خواهد بود کمک کنم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۱۲
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arseblog
بازدید: ۳,۷۸۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰