loading
در حال بررسی درخواست شما
بهتر از بایرن ندیده ام
بهتر از بایرن ندیده ام

بهتر از بایرن ندیده ام


آرسنال در دور رفت مرحله یک/هشتم لیگ قهرمانان اروپا در خانه با نتیجه 3-1 مغلوب بایرن مونیخ شد.

ولکات میگوید هرگز مقابل تیم بهتری نسبت به بایرن بازی نکرده ولی فکر هم نمیکند که آرسنال فاصله بسیار زیادی با بایرن داشته باشد. تئو معتقد است هنوز راهی برای استفاده حداکثری از پتانسیل تیم پیدا نشده است.

"ما بازیکنان با استعدادی در ترکیب تیم داریم. تنها نکته این است که این استعداد را به عمل تبدیل کنیم.

"ما شروع های بد زیادی داشتیم و کار را برای خودمان سخت کردیم. این همیشه سخت است زیرا پس از آن باید در بازی به زحمت بی افتید. در این شرایط حفره هایی هم در ترکیب شما بوجود خواهد آمد و موقعیت هایی به حریف خواهید داد که در حالت عادی این شانس را به آنهاد نمیدادید.

"بایرن با بازیکنانی جوان و فوق العاده در اوج بازیش به سر میبرد، باتجربه هستند و چیزهای زیادی برنده شده اند. آنها یکی از بهترین تیم هایی بودند که مقابلشان بازی کرده ام، بدون شک. در مجموع احساس کردم هر 11 نفر آنها در بازی سه شنبه بسیار منسجم کار میکنند.

"ولی فکر میکنم برای بازگشت به جایی که باید باشیم، بهترین فرد را داریم. من بازیهای زیادی را در لیگ قهرمانان انجام داده ام و میدانم شرایط چگونه پیش میرود. باید بلافاصله واکنش مثبتی داشته باشیم.

"نباید در تمرینات بی انگیزه باشیم. همه باید برخیزند و هوشیار باشند. روند خوبی در لیگ برتر داشته ایم و نمیتوانیم این روند را فراموش کنیم. باید باور کنیم تا چه اندازه خوب هستیم."

در روزهای اخیر چیزهای زیادی در مورد روند هشت سال بی جامی آرسنال گفته شد ولی ولکات تنها میخواهد روی بازی استون ویلا تمرکز کند.

"اگر شما یک تیم خوب هستید، روند نبردن چیزی برای این مدت طولانی همیشه ناامید کننده است. نمیخواهم رویابعاد منفی این موضوع تمرکز کنم. میخواهم روی بدست آوردن حداکثر مثبت از تیم تمرکز کنم زیرا میدانم این بازیکنان تا چه اندازه خوب هستند.

"باید به جایی که باید باشیم بازگردیم و این کار را با بردن ویلا شروع کنیم. باید زمانی که تیمها به امارت می آیند مسلط تر باشیم. اتفاقی که این اواخر نمی افتد ولی باید آن را انجام دهیم. من تمام باورم را به هم تیمی هایم نشان خواهم داد و مطمئنم که آنها نیز همین کار را خواهند کرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۱۳۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰