loading
در حال بررسی درخواست شما
بگذارید من سانگ جدید باشم
بگذارید من سانگ جدید باشم

بگذارید من سانگ جدید باشم


چمبرلین که به تازگی جای وین رونی را در بازی کامپویتری فیفا گرفته حالا می خواهد در واقعیت هم جای الکس سانگی را پر کند که هفته پیش با 15 میلیون پوند راهی بارسلونا شد.

"مسئولیت سنگینی روش دوش ماست ولی ما در تیم کسانی را داریم که بتوانند از پس این کار بر بیایند، در هر پستی وظیفه مهمی دارید و مسئولیت سنگینی روی دوشتان است. فقط کافی است به تیم بدون شکست که قهرمان لیگ شدند نگاهی بیندازید، اینکه پا جای پای آنها بگذاریم کار بزرگی است.

" هر وقت که در زمین هستید و بازی می کنید باید هر چه در توان دارید بگذارید.

" الکس سانگ بازیکن خوب و بزرگی برای ما بود، اما ما به اندازه کافی ترکیب قدرتمندی داریم، من از این قضیه کاملاً مطمئن هستم و همچنین کاملاً مطمئنم که می توانم جای الکس را پر کنم."

اکسلید چمبرلین که به تازگی 19 ساله شده فقط یک سال را در آرسنال سپری کرده ولی حالا یکی از شناخته شده ترین نامها در فوتبال انگلستان است، او به تازگی جای وین رونی را در تبلیغات در سری بازیهای کامپیوتری فیفا گرفته است.

الکس می گوید وقتی این بازی کامپیوتری را بازی می کند از خودش در پست مهاجم استفاده می کند، و حالا آماده است تا در دنیای واقعیت هم تغییر پست دهد و پس از خروج الکس سانگ به یک هافبک میانی تبدیل شود.

پسر مارک چمبرلین بازیکن سابق تیم ملی انگلستان به عنوان یک وینگر به آرسنال آمد اما آرسن ونگر هم از توانایی های او در بازی به عنوان هافبک میانی آگاه است.

" یادم می آید روزی که می خواستم با آرسنال قرارداد امضا کنم رئیس از من پرسید آینده خودت را در چه پستی تصور می کنی؟ پدرم هم در اتاق بود و گفت "هافبک میانی، او یک هافبک است."

"رئیس لبخند زد و گفت به نظر من هم او می تواند آنجا بازی کند، گفت فعلاً ترجیح می دهم در کناره های زمین باشی و فصل پیش هم من در بسیاری از بازیها در کناره ها بازی کردم.

"اما رئیس این فصل از من بیشتر در میانه میدان استفاده خواهد کرد و می خواهد مرا در پست هافبک میانی امتحان کند.

" اگر بتوانم توانایی هایم را در آن پست به نمایش بگذارم این به من و دوران حضورم در آرسنال کمک زیادی می کند."

الکس می گوید الگوی او برای بازی در پست هافبک میانی استیون جرارد است.

" از وقتی بچه بودم بازیهای او را نگاه می کنم، یادم می آید وقتی جوانتر بود دائماً حرکات انفجاری و عمقی انجام می داد، به داخل محوطه جریمه می رفت و گلزنی می کرد، فرانک لمپارد هم همینگونه بود.

"پس این چیزی است که می خواهم به بازی ام اضافه کنم، گلزنی بیشتر. باید کمی هم روی نفوذهایم کار کنم و بتوانم به دل تیم حریف بزنم، حواسم هم به عقب زمین باشد و هم به جلوی زمین.

" اگر اینگونه بازی کنم گلهای بیشتری می زنم، ولی تجربه هم در این امر نقش دارد، اگر یک بار اینگونه گلزنی کنید راهش را یاد می گیرید.

"تا حالا با نفوذ به دل دفاع حریف گلزنی نکرده ام، مطمئنم اگر یک بار این کار را انجام دهم می توانم آن را ادامه بدهم، فعلاً فقط باید به پیشرفتم فکر کنم."

جدایی ونپرسی و سانگ هواداران را کمی نسبت به فصل پیش رو دلسرد کرده است، تساوی 0-0 خانگی با ساندرلند در اولین هفته لیگ برتر هم در این امر بی تاثیر نبوده است. چمبو در این مورد می گوید:

"فصل گذشته با توجه به شروعمان هیچکس روی ما حساب باز نمی کرد ولی توانستیم در نهایت سوم شویم.

"ما بازیکنان به توانایی های خودمان اطمینان داریم و در باشگاه فوتبال آرسنال بازی می کنیم، اگر این باور را نداشته باشیم که توانایی قهرمانی در لیگ را داریم پس یک جای کار ایراد دارد.

" ما تمرکز خودمان را حفظ می کنیم و تلاش خواهیم کرد، مربی مثل همیشه مشتاق و مطمئن است، او به ما ایمان دارد و تازه شروع فصل است، اصلاً نمی خواهیم فشار سنگینی روی خودمان وارد کنیم ، بازی به بازی پیش می رویم.

" به نظر من می توانیم در این فصل کارهای بزرگی انجام دهیم و ما همگی تلاش می کنیم تا این اتفاق بیفتد."

در این تابستان نیز چند بازیکن آرسنال را ترک کرده اند ولی چمبرلین می گوید از بودن در این باشگاه راضی است.

"اینجا واقعاً جای خوبی است، خیلی راحتیم و همه با هم رفیق هستیم.

" وقتی بحث فوتبال می شود رئیس واقعاً جدی برخورد می کند و ما هم در این مورد جدی هستیم، اما در خارج از زمین فوتبال جو متفاوتی حاکم است و ما این حس را داریم که 15 یا 20 سال است کنار هم هستیم.

" این باشگاه مناسبی برای من است و هر لحظه بودن در اینجا را دوست دارم و احساس می کنم بقیه بچه ها نیز چنین حسی داشته باشند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۴
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : The Sun
بازدید: ۱,۹۱۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰