loading
در حال بررسی درخواست شما
بیلیک: پیرس و ویلشر کمک حال من بودند
بیلیک: پیرس و ویلشر کمک حال من بودند

بیلیک: پیرس و ویلشر کمک حال من بودند

 

این ملی‌پوش زیر 17 سال لهستانی در ژانویه از لژیا ورشو به آرسنال پیوست و در فصل گذشته 7 بار برای تیم زیر 21 سال به میدان رفت.
 
او اکنون به خوبی به زندگی در شمال لندن عادت کرده است و آماده است تا اولین فصل کامل خود در لباس توپچی‌ها را شروع کند، و برای این تا حدی مدیون توصیه‌های پیرس و ویلشر است.
 
او می‌گوید: "در ابتدای کار جلسات تمرینی یک‌نفره با روبرت پیرس داشتم. او توصیه‌های برای من داشت و به من کمک کرد تا آمادگی‌ام را بدست آوردم چون برای مدت زیادی دور از میادین بودم."
 
"همچنین در کنار جک ویلشر تمرین می‌کردم که رفتار بسیار خوبی با من داشت. در هفته‌ی اول حضورم برخی از بهترین بازیکنان دنیا را ملاقات کردم و این تجربه‌ای استثنائی بود. اکنون آن‌ها را هر روز می‌بینم و نحوه‌ی بازیشان در زمین و تمریناتشان را بررسی می‌کنم که کمک زیادی به من می‌کند."
 
"گاهی با پر صحبت می‌کنم. او به من می‌گوید سعی کنم به‌جای پیچیده‌کردن مسائل کمی آسان‌تر بگیرم. اگر آسان بگیرم بیشتر بدرد تیم می‌خورم. این توصیه‌ی او بسیار عالی بود."
 
"بازی کردن برای آرسنال مثل یک رویاست، اما می‌دانم باید بیشتر ازین‌ها یاد بگیرم،می‌خواهم به همه نشان دهم که بازیکن خوبی هستم و می‌توانم با تیم اول تمرین کنم تا بتوانم روزی ثابت کنم که لیاقت بازی در تیم اصلی را دارم."
 
این بازیکن 17 ساله در بازی روز جمعه تیم زیر 21 سال مقابل فولام به میدان خواهد رفت و از داشتن فرصت بازی در امارات لذت می‌برد، جایی که در فصل گذشته 4-1 استوک‌سیتی را شکست دادند.
 
او می‌گوید: "استادیوم بسیار خوبی است، زمینش هموار است و می‌توانیم فوتبالی مبتنی بر پاسکاری در آن به نمایش بگذاریم."
 
"نسبت به نوجوانان دیگر بیشتر به بازی در استادیوم‌های بزرگ عادت دارم چون برای اولین بار در لباس لژیا ورشو در مقابل چشمان 30,000 نفر به میدان رفتم. اما فکر می‌کنم اولین بازی‌ام‌ در لباس تیم اصلی آرسنال در برابر 60,000 نفر شگفت‌انگیزتر خواهد بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۵/۲۳
به قلم علی احمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۴۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰