loading
در حال بررسی درخواست شما
تئو ولكات – پترچك چگونه ما را متحول كرده است
تئو ولكات – پترچك چگونه ما را متحول كرده است

تئو ولكات – پترچك چگونه ما را متحول كرده است

اين دروازبان براي هفتمين بار در اين فصل ليگ برتر در ويلا پارك و 169 بار نيز از بدور ورودش به ليگ انگليس از تابستان سال 2004 دروازه خود را بسته نگه داشته است.

 

ولكات معتقد است از اين تابستان كه پتر چك به آرسنال پيوست خط دفاعي را كاملاً متحول كرده است.

 

ولكات به رسانه آرسنال گفت"از زماني كه ما او را به خدمت گرفتيم ،ما همه مي دانستيم كه او طي آنچه در چلسي بدست آورده چقدر دروازبان خوبي است.از نظر سطح شخصي، او فوق العاده است.

 

"او ما را در خط دفاعي كاملاً متحول كرده است.او يك راهنماست و به همه ما ايمان دارد.

 

" به همين دليل ما مي خواستيم او به ما ملحق شود و با حضور او در در دروازه هميشه پشتيبان خوبي داشته باشيم.او يك فرمانده است،او همچنين يك رهبر در رختكن است و هميشه دوست دارد صحبت كند.

 

در ديگر سوي زمين اوليويه ژيرو به روند خوب اخير خود با گلزني ادامه داد.ولكات مي گويد همكار شدن ( هم بازي شدن ، در يك پست بازي كردن) با اين مهاجم ، يك روياست.

 

او اضافه كرد" او فقط گلزن خوبي نيست و او بطور كلي بازي مي كند و هرچيزي از او بر مي آيد."روشي كه او توپ را كنترل مي كند، آن را بلوك و از آن دفاع مي كند و او در گوشه هاي دفاعي تيم وهرچيز ديگري سخت كار مي كند.

 

" او در اين لحظه در فرمي فوق العاده است.اوبازيكني است كه بازي كردن با او روياست و او باعث مي شود كار ما خيلي آسان تر شود.به محض اين كه من پنالتي را گرفتم،من مطمئن بودم كه او گل مي زند.

 

" او به ما اعتماد بنفس مي دهد و اين چيزي است كه در دوره فشرده كريسمس به آن نياز داريم.شما مي خواهيد بازيكنان روي فرم باشند و قطعاً او يكي از آنهاست."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۲۳
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۱۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰