loading
در حال بررسی درخواست شما
تاثیر کاپیتان ها در روحیه تیم
تاثیر کاپیتان ها در روحیه تیم

تاثیر کاپیتان ها در روحیه تیم

آرسن ونگر معتقد است رابین ونپرسی و ورمالن تاثیر زیادی در نگرش مثبت تیم در این فصل داشتند...

آرسنال با هفت برد پیاپی در لیگ در بهترین فرم خود در سال جاری قرار دارد و با این نتایج شانس زیادی برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ پیدا کرده است.

رابین ونپرسی و ورمالن، کاپیتان های اول و دوم تیم در زمین نقشی کلیدی بر عهده دارند و ونگر می گوید آنها در خارج از زمین هم تاثیر زیادی روی تیم دارند.

"به اینکه حضور این دو بی تاثیر بوده اعتقاد ندارم، قطعاً تعیین اینکه تا چه اندازه تاثیر گذار بوده اند ممکن نیست اما آنها در کنار دیگر بازیکنان که روحیه خوبی دارند واقعاً نقشی کلیدی ایفا کرده اند. یک کاپیتان لیدر تیم است و آنها قطعاً تاثیر به سزایی در تیم دارند.

معتقدم انرژی موجود در تیم بسیار قوی و بسیار مثبت است و این مساله خیلی تاثیر گذار است، ما دوره های سختی در طول فصل داشتیم ولی آنها را پشت سر گذاشتیم چون بازیکنان هیچگاه تسلیم نشدند و کمر خم نکردند و این بخش مهم ماجراست.

در مجموع احساس میکنم این فصل جو موجود در تیم یکی از بهترین جوهایی بود که داشتیم، خواهیم دید کار را در چه شرایطی به پایان خواهیم برد ولی از یک چیز مطئن هستم، اینکه تا آخر فصل تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد."

خریدهای تابستان قبل آرسنال یک خصوصیت بارز داشتند و آن چیزی نبود به جز تجربه، ونگر معتقد است بازیکنانی مثل آرتتا و همچنین بازیکنانی که چند سال در تیم بودند نقش مهمی در این فصل ایفا کردند.

"آنها می دانند موفق شدن چه قدر سخت است و همچنین می دانند ثبات داشتن کار دشواری است، ما بازیکنانی مثل سانیا و ولکات را فراموش کرده ایم که حالا به بلوغ رسیده اند و تاثیر زیادی در تیم دارند.

باید بگویم روحیه موجود در تیم همیشه خوب بود ولی نتایجی که به دست می آوردیم همیشه آن چیزی نبود که انتظارش را داشتیم، مخصوصاً در ابتدای فصل.

هیچوقت به روحیه تیم شک نداشتم، چیزی که همیشه برایمان جای سوال داشت این بود که تا چه اندازه می توانستیم خوب باشیم و کیفیت تیم چگونه بود. حالا خوشحالم که ما این سوالها را با عملکرد خوبمان پاسخ دادیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۱۱
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۸۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰