loading
در حال بررسی درخواست شما
تمجید ونگر از دیدگاه حرفه ای آلمانی ها
تمجید ونگر از دیدگاه حرفه ای آلمانی ها

تمجید ونگر از دیدگاه حرفه ای آلمانی ها


مربی فرانسوی توپچی ها تیمش را آماده دیدار چهارشنبه مقابل شالکه می کند و این درحالی است که او پیش از این با خرید پر مرتساکر و سپس لوکاس پودولسکی اعتقاد خود را به بوندسلیگا نشان داده بود.

این دو بازیکن درمجموع 189 بازی ملی انجام داده اند و با کوله باری از تجربه به آرسنال ملحق شده اند و رئیس باور دارد این موضوع می تواند به موفقیت اروپایی آرسنال در این فصل کمک کند.

" من چنین فکر می کنم. اول از هرچیزی آلمانی ها معمولا بسیار حرفه ای هستند. آن ها رفتار و دیدگاهی کاملا حرفه ای دارند و همواره آماده سخت کوشی هستند. ما تا به حال تجربه های خوبی با بازیکنان آلمانی ای که پیش از این اینجا بوده اند داشته ایم، همچنین آن ها معمولا نگرش تیمی فوق العاده ای دارند.

" مطمئنا این موارد، کیفیت های مورد نیاز برای سطوح بالا هستند و لزوم وارد کردن همه این ها به یک تیم چیزی است که امروزه در فوتبال تغییر کرده است. تنها استعداد، کافی نیست. من در ژاپن حضور داشته ام و بازیکنان ژاپنی نیز همین نوع نگرش را دارند. تعجب نمی کنم که در حال حاضر بازیکنان ژاپنی زیادی به آلمان می روند و آنجا کاملا موفق می شوند."

از زمانی که پودولسکی در این تابستان از کلن به لندن منتقل شد علاقه و اشتیاق او برای زندگی در اینجا کاملا واضح بوده است و ونگر از راهی که او برای اثبات خود استفاده کرده خوشحال است.

" او رفتار بسیار دوستانه ای دارد و بسیار سخت کوش است. او یک بازیکن درون تیم ( در اختیار تیم ) است و فکر نمی کنم بتوانید به هواداران دروغ بگویید. او اینجا بسیار خوشحال است. او بیان خوبی در رختکن دارد و صحبت هایش گیرا هستند.

" او برای هر بازی آماده است و تا پیش از دیدار مقابل نوریچ عملکرد خیلی خوبی برای ما داشته است. در دیدار شنبه مانند تمام تیم تاثیر کمی داشت. از دراختیار داشتن او بسیار خوشالیم، به سختی برای تیم تلاش می کند، گلزنی و گل سازی می کند. فردا کمی فشار بیشتری روی او وجود خواهد داشت اما باید با آن کنار بیاید و از این فرصت استفاده کند. 100 تجربه ملی دارد، بنابراین می تواند آن را اداره کند.

" معتقدم علی رغم ناامیدی از شکست مقابل نوریچ این نکته مهم است که روی این دیدار متمرکز شویم. فکر می کنم این تیم جاه طلبی و نگرش فوق العاده ای دارد. درون زمین می توانیم نشان دهیم کیفیت اثبات این جاه طلبی را داریم. باور دارم این تیم هنوز چیزهای بیشتری برای ارائه کردن دارد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۲
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۶۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰