loading
در حال بررسی درخواست شما
توان مقابله با هر حریفی را داریم
توان مقابله با هر حریفی را داریم

توان مقابله با هر حریفی را داریم


آرسنالی ها پس از شکست دو بر صفر مقابل ناپولی و پیروزی دو بر یک دورتموند در مقابل مارسی صدرنشینی را به این تیم آلمانی واگذار کردند.

این بدان معنی است که تیم آرسن ونگر باید با یکی از تیم های بایرن مونیخ ، پاریس سنت ژرمن ، بارسلونا ، رئال مادرید و یا اتلتیکو مادرید در مرحله ی بعدی مسابقات رو در رو شود.

آرتتا گفت : " می بینید که همه ی تیم های خوب در گروه خود اول شده اند ، پس کار دشوار خواهد بود ، اما اجازه بدهید ببینیم چه پیش خواهد آمد. مطمئنم آنها از روبرو شدن با ما خوشحال نخواهند شد ، قاطعانه می گویم "

" مطمئنم که اگر روزمان باشد ، توان رقابت با هر تیمی در اروپا را داریم ، اما وقتی کار را به عنوان تیم دوم به پایان می رسانید شرایط را برای خودتان سخت کرده اید. اگر اول شده بودیم داستان به کلی فرق می کرد ، اما چاره ای نیست و باید این مساله را بپذیریم "

" اگر قبل از شروع بازی ها می گفتید که صعود می کنیم ما خوشحال می شدیم. اما در جایگاهی که ما قرار داشتیم ، دوست دارید کار را به عنوان تیم نخست به اتمام برسانید ، به خاطر اینکه می دانید در دور بعدی قطعا با تیم دشواری روبرو خواهید شد "

" از باخت مقابل ناپولی واقعا مایوس هستیم ، اما هنوز هم نکات مثبتی وجود دارد ، زیرا این گروه خیلی سختی بود "

آرتتا که با دریافت دو کارت زرد در دیدار برابر ناپولی اخراج شد معتقد است این تصمیم بسیار سخت گیرانه ای بوده است.

هافبک اسپانیایی آرسنال افزود : " در کل بازی دو خطا کردم و به خاطر هر کدام یک کارت زرد گرفتم ، تازه روی خطای دوم او قبل از برخورد با من خودش را روی زمین انداخته بود. واقعا از این مساله ناراحتم و نا امید شده ام ، چون بازی بعدی را از دست دادم و شما نمی خواهید هیچ بازی را از دست بدهید ، به اضافه ی این که تیمتان را در شرایط دشواری قرار می دهید "

" آن ها چند دقیقه قبل از این اتفاق گل زدند و کار برای ما دشوار بود. فکر می کنم آن ها در نیمه ی اول هجده تا بیست خطا انجام دادند ، اما من فقط دو بار خطا کردم. این اصلا عادلانه نبود "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۹/۲۲
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۷۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰