loading
در حال بررسی درخواست شما
جنكينسون : به طور منظم بازی كردن بهترين عملكرد من را به ارمغان آورد
جنكينسون : به طور منظم بازی كردن بهترين عملكرد من را به ارمغان آورد

جنكينسون : به طور منظم بازی كردن بهترين عملكرد من را به ارمغان آورد



مدافع راست 20 ساله آرسنال تا كنون عملكرد بسيار خوبی را به اجرا گذاشته است و تاثير زيادی را در عملكرد قدرتمند دفاعی تيم در اين فصل داشته است ، به طوری كه پيشرفت وی تحسين توماس ورمالن كاپيتان تيم را نيز به همراه داشت.

" از وضعيت كنونی راضی و خوشحال هستم. فكر می كنم كه شروع به اجرای بهترين عملكرد خود كرده ام.

" من در هر ديدار بازی می كنم و فكر می كنم كه آن برای هر بازيكنی مهم است ، خصوصا برای من. آمادگی جسمانی ام بخش بزرگی از فوتبال من است و شما آن را تنها از طريق بازی كردن در بازی ها به دست می آوريد و همان طور كه می بينيد من در حال حاضر به طور منظم بازی می كنم. من احساس قدرت و آمادگی می كنم.

" احساس می كنم بازی به بازی پيشرفت می كنم. شايد اين مساله برای يك بازيكن جوان طبيعی است اما اين بسيرا خوب است كه كاپيتان تيم نيز چنين عقيده ای دارد. من فقط بايد به اين روند ادامه دهم. فكر می كنم يك بازيكن همواره بر روی ضعف های خود كار می‌كند و من نيز بر روی مسائلی كه فكر می كنم می توانم بهتر شوم كار می كنم."

جنكينسون در بازی فردا مقابل چلسی محك سختی را در مقابل وينگر های خلاق اين تيم مانند هازارد و ماتا خواهد خورد و جنيكنسون ترجيح می دهد بدون توجه به اينكه چه كسی در مقابلش قرار می گيرد ، روی عملكرد خود تمركز كند.

" بازيكنان خلاق در هر تيمی در اين ليگ وجود دارند اما همه به خوبی نسبت به كيفيت های بازيكنانی چون هازارد و ماتا واقف هستند. آنها وينگر های فوق العاده ای هستند اما من در درجه اول بايد بدون توجه به اينكه چه كسی در مقابلم قرار می گيرد در بهترين سطح بازی خود باشم. حتی اگر يار مستقيم من آنها نباشند ، آنها ويكتور موسس و بازيكنان خوبی ديگری را دارند. چلسی بازيكنان مستعد زياد دارد بنابراين من بايد بدون توجه به اينكه چه كسی در مقابلم قرار دارد در بهترين فرم خود باشم.

" مهمترين مساله اين است كه بر روی بازی خودم تمركز كنم و اميدوارم كه بتوانم از همين طريق آنها را مهار كنم.

" چلسی تيم قدرتمنديست و فصل را به خوبی آغاز كرده است ، بنابراين بازی سختی در پيش است. اما مساله مهم اين است كه ما روی چگونگی بازی خود تمركز كنيم. اگر ما بهترين عملكرد خود را داشته باشيم قادريم كه هر تيمی را در دنيا شكست دهيم. من واقعا به اين مساله اعتقاد دارم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۷/۷
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۰۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰