loading
در حال بررسی درخواست شما
جنکینسون : اهمیت این بازی را درک می کنم
جنکینسون : اهمیت این بازی را درک می کنم

جنکینسون : اهمیت این بازی را درک می کنم



این مدافع راست از کودکی طرفدار آرسنال بوده و در 3 بازی از 4 دربی اخیر به میدان رفته است.کارل خاطرات کودکی اش از دربی های شمال لندن را در ذهنش می یابد و سعی می کند مجددا آنها را به زبان بیاورد.

"این برای من به معنای هیجان بسیار زیاد است.یک بازی بسیار بزرگ و زمانی که برنامه ی بازی ها توسط سازمان منتشر می شود نخستین بازی ای است که به دنبال آن می گردم.

"مهم نیست که چه مدت در اینجا هستید اگر فقط یک بار تجربه ی آن را داشته باشید،اهمیت آن را درک می کنید.

"اشخاصی شبیه من که با طرفداری از باشگاه بزرگ شده اند اهمیت این بازی را درک می کنند نه فقط به خاطر خودم بلکه به خاطر هزاران هوادار ما.

"بچه ها احتیاج دارند آگاه باشند که چه مقدار این بازی برای هواداران مهم است.من فکر نمی کنم که آنها دغدغه زیادی داشته باشند.همه بیش از پیش برای این بازی آماده شده اند و ما فقط می خواهیم بازی را همان سبکی که می خواهیم بازی کنیم،حفظ کنیم.

"من حرکت خارق العاده ی تیری آنری و گل او در مقابل تاتنهام را به یاد می آورم.بیشتر خاطراتی که من به یاد می آورم مربوط به پیروزی های ما می باشد که بسیار خوب است.ما به تاتنهام احترام می گذاریم.آنها یاران خوبی دارند و چند بازیکن هم جذب کرده اند بنابراین ما رفتاری همراه با احترام در مقابل آنها خواهیم داشت.

"آن،فصلی بزرگ برای ما بود.توانستیم بین چهارتیم برتر باشیم و به لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم که بسیار بزرگ است.اما ما احتیاج داریم که آن را حفظ کنیم و می خواهیم برای قهرمانی در لیگ رقابت کنیم.

"من فکر می کنم ما توانایی انجام آن را داریم.ما فقط احتیاج داریم که به آن ثبات برسیم.با کیفیت بازیکنانی که اینجا هستند فکر می کنم ما حتی بیشتر از رقابت کردن برای یک جام را قادر به انجامش هستیم و تنها امیدوارم که زیر این ضرباتی (فشار انتقادات) که به ما وارد می شود بتوانیم به آن برسیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۱۰
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۰۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰