loading
در حال بررسی درخواست شما
جنکینسون : دقایق آخر همانند جنگ بود
جنکینسون : دقایق آخر همانند جنگ بود

جنکینسون : دقایق آخر همانند جنگ بود



آرسنال در نیمه ی نخست بازی فوق العاده بود و با تک گل ژیرو در دقیقه 22 توانست به پیروزی دست یابد.تاتنهام در نیمه ی دوم قدرتمندتر بازگشت و در دقایق پایانی حملات زیادی را بر روی دروازه ی توپچی ها انجام دادند اما مردان آرسن ونگر به خوبی از آن برای رسیدن به 3 امتیاز محافظت کردند.

"این خارق العاده است که نتیجه ای همانند این را بگیرید.عملکرد تمامی بچه ها و واکنشی که به باخت در هفته ی اول داشتیم خارق العاده بود.من در حال حاضر در ماه هستم.(کنایه از شدت خوشحالی)

"ما باید از دروازه مان محافظت می کردیم [در پایان بازی] و همیشه حدس می زدم که چنین اتفاقی بیافتد.در 5 دقیقه ی پایانی آنها تیمشان را به جلو آورده بودند و آن 5 دقیقه ثبات و اراده ی تیم ما برای موفقیت را نشان داد.

"همه در کنار هم بودند و در کنار هم جنگیدند و 5 دقیقه ی پایانی بیشتر از اینکه شبیه فوتبال باشد همانند یک جنگ بود.ما همه در بهترین فرم خود آمدیم و حالا بسیار هیجان زده ام."

جنکینسون به علت اینکه سانیا اندکی بیمار بود جزئی از ترکیب اصلی این دربی بود و احساس می کند که آنها به خوبی توانستند پاسخ انتقادات را بدهند.

"تقریبا 45 دقیقه پیش از شروع بازی متوجه شدم که قرار است بازی کنم.آن متفاوت بود ولی واقعا حال باک خوب نبود.شما باید آماده باشید وقتی که صدایتان می کنند و این بار نوبت من بود.

"این دربی،یک بازی بزرگ برای ما،هوادارن و هر کسی که با باشگاه در ارتباط است می باشد.من فکر می کنم که ما می توانستیم گل های بیشتری هم به دست بیاوریم اگر دروازبان آنها نبود.عملکردش واقعا برجسته بود.

"در طول بازی،قطعا ما تیم برتر میدان بودیم.ما شانس های بیشتری ایجاد کردیم و پیروز شدیم.آنها پول زیادی هزینه کرده اند و این را می دانستیم اما در روز بازی ما کاری را انجام می دهیم که باید انجام دهیم و با بهترین فرم خود وارد زمین شدیم.ممکن است که طولانی باشد.

"من فکر می کنم خیلی چیزها را اثبات کردیم.البته،پیش از بازی صحبت های زیادی راجع به اسپرز،پول هایی که خرج کرده اند و بازیکنانی که خریده اند وجود داشت.

"ما تنها احتیاج داشتیم بر روی خودمان تمرکز کنیم.رفیتم و نشان دادیم که بازیکنان خوبی داریم و اینکه چطور می توانیم بازی کنیم وقتی که آماده باشیم.فکر می کنم امروز این کار را انجام دادیم."


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۱۱
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰