loading
در حال بررسی درخواست شما
جنکینسون درمورد آینده بین المللی خود تصمیمی نگرفته است
جنکینسون درمورد آینده بین المللی خود تصمیمی نگرفته است

جنکینسون درمورد آینده بین المللی خود تصمیمی نگرفته است


این مدافع راست که در تابستان گذشته از چارلتون به آرسنال پیوست برای تیم زیر 17 ساله های انگلیس بازی کرده و همچنین به دلیل فنلاندی بودن مادرش برای تیم های زیر 18، 19 و 21 سال فنلاند نیز به بازی کرده است اما جوان 20 ساله توپچی ها هنوز تصمیمی قطعی مبنی بر بازی کردن برای فنلاند و یا انگلیس نگرفته است.

با این حال در دسترس نبودن گلن جانسون برای دیدار مقابل سن مارینو از دور مقدماتی جام جهانی این سوال را به وجود آورده که آیا روی هاجسون در لیستی که پنج شنبه اعلام خواهد کرد جنیکنسون را فراخواهد خواند یا خیر.

اما جنکینسون در مورد آینده بین المللی خود نگران نیست و به جای آن قصد دارد روی موفقیت و پیدا کردن جایگاه محکمی در آرسنال تمرکز کند.

او در گفت و گو با Independent اظهار داشت: " در حال حاضر تنها روی یافتن جایگاه [ محکمی ] در آرسنال متمرکز شده ام و سپس از آن پل نیز خواهم گذشت.

" واقعا این تمام چیزی است که می توانم درموردش بگویم و هنگامی که زمانش فرابرسد درمورد آن فکر خواهم کرد تا ببینم چه کاری باید انجام دهم."


جنکینسون شروع ضعیف و بی نظمی در آرسنال داشت و دیدار برگشت مقابل اودینزه از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان نخستین شروعش برای آرسنال از ابتدا بود و سپس در شکست سنگین 8-2 مقابل منچستر یونایتد در اولدترافورد از زمین مسابقه اخراج شد.

اما جوان آماده این روزهای توپچی ها با وجود شروع کابوس وارش اذعان می کند پیوستن به باشگاهی که از کودکی هوادار آن بوده همواره یکی ار رویاهایش بوده است.

" زمانی که آرسنال با من قرارداد امضا کرد بسیار هیجان زده بودم. همه این ها مقداری محو و نامشخص به نظر می رسید. این رویای من بود. شما همواره می خواهید برای باشگاهی که هوادارش هستید بازی کنید.

" این یک شوک بزرگ بود اما بیشتر از آن از اینکه آرسنال قصد امضای قرارداد با من را داشت بسیار خوشحال بودم.

" باشگاه های بزرگ دیگری نیز وجود داشتند که علاقه مند به امضای قرارداد با من بودند اما هیچ کدام از آن ها همان احساس و معنا را برایم نداشت. زمانی که از علاقه آرسنال باخبر شدم تنها یک باشگاه وجود داشت که می خواستم به آنجا بروم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۷/۹
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky Sports
بازدید: ۶۵۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰