loading
در حال بررسی درخواست شما
حالا باید کار را تمام کنیم
حالا باید کار را تمام کنیم

حالا باید کار را تمام کنیم


کاپیتان جوان تیم ملی ولز به احتمال فراوان در غیاب میکل آرتتا فردا بازی را از ابتدا آغاز خواهد کرد. پیروزی در این بازی برای شاگردان آرسن ونگر باعث حفظ جایگاه سوم خواهد شد. آرون امیدوار است تا آرسنال نمایش بهتری نسبت به بازی برابر ویگان داشته باشد.

"نتیجه نا امید کننده ای بود زیرا ما میخواستیم بازی را برنده شویم٬ از طرفی بازی نیز در خانه بود.
"شخصا احساس میکنم به عنوان یک تیم نمایشی که قادر به ارائه اش هستیم را نشان ندادیم. من از عملکرد خودم نیز ناامید شدم ولی خوشبختانه میتوانیم آن بازی را پشت سر بگذاریم و به مصاف بازی بعد برویم که بازی برابر چلسی است.
"فکر میکنم در شرایط فعلی بازی بسیار مهمی است. آنها در هفته های اخیر خوب کار کرده اند بنابراین اعتماد به نفس زیادی دارند. ولی ما اطمینان داریم که میتوانیم نتیجه ای که به دنبال آن هستیم را بگیریم. از لحاظ اینکه در پایان فصل چه جایگاهی خواهیم داشت٬ این دیدار بازی مهمی است. میدانیم که باید چه کاری انجام دهیم و امیدوارم بتوانیم شنبه کار را انجام دهیم.
"برای اینکه در جایگاهی که اکنون هستیم باشیم فوق العاده خوب کار کردیم. در یک مقطع ۱۰ امتیاز از تاتنهام عقب بودیم و اکنون بالاتریم بنابراین فکر میکنم فصلمان را تغییر دادیم. امیدوارم بتوانیم در ادامه فصل کار را تمام کنیم و فصل آینده شروع بهتری داشته باشیم.

چلسی نیمی از راه رسیدن به فینل لیگ قهرمانان را با پیروزی برابر بارسلونا در یک بازی دشوار طی کرد و رمزی امیدوار است بازی سخت آنها تاثیرش را در بازی فردا داشته باشد.

"ممکن است تعدادی از بازیکنان آنها پس از بازی ای مانند آن از حالت عادی کمی خسته تر باشند ولی به عنوان یک بازیکن حرفه ای بازیابی های (ریکاوری) کوتاهی دارید و مطمئنم آنها با این مورد کنار خواهند آمد.
"بارسلونا بیشتر زمان بازی مالک توپ بود و بازیکنان چلسی برای زمانی طولانی در بازی توپ را تعقیب میکردند. امیدوارم آنها از حالت عادی خسته تر باشند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۹۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰