loading
در حال بررسی درخواست شما
حضور در جمع چهار تیم مثل بردن جام است!
حضور در جمع چهار تیم مثل بردن جام است!

حضور در جمع چهار تیم مثل بردن جام است!


پس از شکست پر گل برابر میلان و حذف احتمالی آرسنال از رقابتهای لیگ قهرمانان و همچنین کنار رفتن از جام حذفی تنها هدف باقی مانده توپچی ها در این فصل حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ و راه یابی به رقابتهای لیگ قهرمانان فصل آینده است. ونگر در این مورد می گوید:

"اولین جامی که به دنبالش هستیم این است که کار را بین چهار تیم برتر به پایان برسانیم و این هنوز هم ممکن است، اعتقاد دارم حضور در جمع چهار تیم برای ما حیاتی است، پس باید روی آن تمرکز کنیم.

بازی با ساندرلند را واگذار کردیم چون چهارشنبه شب برابر میلان تلاش زیادی داشتیم و دوباره باید خارج از خانه بازی می کردیم و این برای هر تیمی در دنیا کار سختی است، اما من فکر می کنم عملکرد خوبی داشتیم.

در بازی ساندرلند روحیه جنگندگی زیادی از خودمان نشان دادیم و اگر بتوانیم این روحیه را حفظ کنیم و از نظر فیزیکی خودمان را آماده کنیم می توانیم بازی بعدی را با برد پشت سر بگذاریم."

وقتی در مورد بازسازی ترکیب تیم در تابستان از ونگر سوال شد او گفت:

"اگر همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم می توانیم در این مورد تصمیم گیری کنیم و در صورت نیاز بازیکنانی را به تیم اضافه کنیم، اما در حال حاضر هیچ برنامه ای برای فصل آینده نداریم، ما به بازی بعدی فکر می کنیم.

غایبان زیادی داریم، بازیکنانی بسیار بزرگ، ما در ماه فوریه هستیم و جک و دیابی هنوز برای ما بازی نکرده اند، مرتساکر فصل را از دست داده و آندره سانتوس برای سه ماه دور از میادین است، کنار آمدن با این شرایط برای همه تیمهای دنیا سخت است، اما اگر بازی بعدی خودمان را ببریم اوضاعمان خوب خواهد شد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۱
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : guardian
بازدید: ۷۲۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰