loading
در حال بررسی درخواست شما
حمایت فرانسوی ها از ونگر
حمایت فرانسوی ها از ونگر

حمایت فرانسوی ها از ونگر

پس از شروع نا امید کننده آرسنال در این فصل لیگ برتر انتقادات از سرمربی فرانسوی توپچی ها زیاد شده است، ولی سرمربی سابق تیم لیون کلود پوئل که ونگر را به خوبی می شناسد معتقد است ونگر می تواند توپچی ها را از این وضعیت بد خارج کند.

او در مصاحبه با اکیپ گفت:

"آرسن در حال تجربه کردن یک شرایط خاص است. همه چیز به یکباره به شکل بدی پیش رفت، فابرگاس و نصری در روزهای پایانی تیم را ترک کردند، نتایج بدی رقم خورد و چند بازیکن نیز مصدوم شدند، بنابراین جو بدبینانه ای وجود دارد، یک محیط منفی که شرایط را بدتر جلوه می دهد.

بازیکنان ضعیف عمل کردند و از بین بردن این مساله سخت است. همه به آنها شک دارند و این قضیه از وقتی شروع شد که آنها فصل گذشته برابر بارسا و بیرمنگام شکست خوردند.

در ماه آگوست و قبل از بازی دوستانه آرسنال و بنفیکا من با آرسن ملاقاتی داشتم، او تغییر نکرده است و مثل گذشته در حال مبارزه است و هنوز همان ونگر است، او پایان ناپذیر است.

او شکست هایی داشته ولی من احساس نمی کنم او ناتوان و از کار افتاده شده است، بحث بر سر جاه طلبی است و از این حیث حداقل به اندازه الکس فرگوسن جاه طلب است."

پوئل معتقد است اگر قانون سلامت مالی یوفا اجرایی شود همگام ارزش کارهایی که ونگر انجام داده را درک می کنند.

"او آینده باشگاه را حفظ کرده است. او رهبری بازیکنان جوانی در اختیار گرفت و تقریبا چیزی شبیه به بارسا به ساخت با نیازهایی مشترک. فرگوسن هم همین کار را انجام داد اما یونایتد می تواند برای بازیکنانی مثل رونی یا یانگ مبالغ کلان بپردازد اما آرسنال چنین توان مالی ندارد."

رمی گارد شاگرد سابق ونگر و سرمربی کنونی تیم لیون هم از ونگر حمایت می کند و معتقد است آرسنال به بازیکنان باتجربه تری درون زمین نیاز دارد.

او در مصاحبه با مجله اکیپ گفت:

"این روزها ونگر از نبود بازیکنانی باتجربه که بتوانند بار فشارها روی تیم را به دوش بکشند رنج می برد، او بازیکنی ندارد که بتواند رهبری تیم را درون زمین به عهده بگیرد.

در زمانی که من آنجا بودم اگر آنلکا و ویرا خیلی خوب کار می کردند به این خاطر بود که فشار تیم بیشتر روی آدامز، کیون،برگکمپ یا ایان رایت بود، ولی این روزها چنین بالانسی در تیم وجود ندارد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۲۸
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : sky sports
بازدید: ۷۹۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰