loading
در حال بررسی درخواست شما
در حال ساختن تیم مان برای یورو ۲۰۱٦ هستیم
در حال ساختن تیم مان برای یورو ۲۰۱٦ هستیم

در حال ساختن تیم مان برای یورو ۲۰۱٦ هستیم

آبی ها ( لقب تیم ملی فرانسه ) عملکرد خوبی را در جام جهانی امسال به نمایش گذاشتند ، اما در نهایت توسط قهرمان این جام-تیم ملی آلمان- در مرحله ی یک چهارم نهایی حذف شدند.

مدافع میانی آرسنال به دنبال موفقیت در خاک خودشان است و معتقد است فرانسه تیمی رقابتی برای این دوره از مسابقات خواهد داشت.

لورن در مصاحبه با آرسنال پلیر افزود : " هیجان زده ایم چون در خانه بازی میکنیم. وقتی در خانه بازی میکنید فشار بیشتری را تحمل میکنید ، اما بازی در کشور خودتان واقعا هیجان انگیز است."

" میتوانید جو موجود در ورزشگاه ها را حس کنید ، واقعا متفاوت است. جام جهانی 1998 را به خاطر دارم ، واقعا شگفت انگیز بود ، پس فکر میکنم تمامی مردم فرانسه دو سال بعد همان حس را خواهند داشت."

" اگر بتوانیم در خاک خودمان موفق شویم بسیار فوق العاده خواهد بود. بازیکنان باتجربه و با کیفیت زیادی داریم. برای قهرمانی کشورم هر کاری که لازم باشد انجام میدهیم."

کوشلنی از نمایش فرانسه در جام جهانی برزیل خوشنود است و اعتقاد دارد این عملکرد برای آینده ی تیم ملی بسیار خوب خواهد بود.

وی گفت: " من فکر کنم به خوبی بازی کردیم و تورنمنت خوبی داشتیم. قبل از شروع جام ، افراد زیادی فکر نمیکردند که ما به مرحله ی 1/4 نهایی برسیم ، اما ما این کار را با تیمی جوان به همراه بازیکنان با تجربه ایی مثل پاتریس اورا انجام دادیم."

" جو خوبی در اطراف تیم بود ، بازیکنان مان با هم صحبت میکردند و اینکه تیم خوشحالی داشته باشید بسیار مهم است. با داشتن [این خصوصیات] میتوانید در زمین مسابقه همه کاری انجام دهید و این همان چیزیست که ما انجامش دادیم."

" در برابر آلمان شکست خوردیم ، اما آنها تجربه ی بیشتری نسبت به ما داشتند ، چون بازی های زیادی را در کنار هم انجام داده بودند. تعداد زیادی از بازیکنان شان در بایرن مونیخ ثوپ میزنند و همچنین از جام جهانی 2010 تا به الان در کنار هم بازی میکنند."

" این تفاوت میان ما بود ، اما مهم بود تا چنین بازی را انجام دهیم چون به تجربه ی ما افزوده میشد. ما در برابر تیم های بزرگی به میدان رفتیم. این به ما [در آینده] کمک میکند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۶/۱۴
به قلم ناصر
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۰۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰