loading
در حال بررسی درخواست شما
دیابی: شکننده نیستم
دیابی: شکننده نیستم

دیابی: شکننده نیستم


دیابی معتقد است که مصدومیت را پشت سرخواهد گذاشت و انگیزه اش برای ساختن سرنوشتش کم نشده است. او که بعد از مدتها مقابل لیورپول به جای آرتتا به زمین آمد فقط 26 دقیقه دوام آورد و دوباره تعویض شد. البته مصدومیت همسترینگش جزئی است و او به زودی بازخواهد گشت.

" حرفهای زیادی در مورد من گفته و نوشته میشود. آنها میگویند که من شکننده هستم اما اینطور نیست."

" تاکنون سه عمل جراحی روی مچ پایم داشتم که هر کدام به دلایل مختلفی بود، در حال حاضر بدنم به آن بالانس مناسب نرسیده، مخصوصا پاهایم. من افراطی کار کردم و اکنون بازگرداندن همه چیز به حالت اول کار اسانی نیست."

" مصدوم شده ام و این یک حقیقت است اما وقتی مردم به من میگویند تو شکننده ای، لطمه میخورم. امروز دوباره مچ پایم به دلیل جراحی، بزرگ شد. مشکل من بیومکانیکی است و نیاز دارم که هر روز تمرین کنم تا بدنم به بالانس مناسبی برسد."

"برای ادامه دوران حرفه ایم نگرانی ندارم و آینده بزرگی در انتظار من است. از لحاظ جسمی واقعا خوبم. مقابل لیورپول مشکل کوچکی برایم پیش آمد که زیاد جدی نیست و اواخر هفته شروع به دویدن میکنم."

" زمانهایی بوده که باخودم فکر میکردم کارم تمام شده و همیشه شما این سوال را از خودتان میپرسید. از لحاظ روانی واقعا سخت است اما باید قوی باشم. باید به سرعت به نگرش مثبتی دست یابم. میدانم که دارم بهتر میشوم. متقلب نیستم و هر روز به سختی کار میکنم تا برگردم."

" برای بازی کردن دلهره ندارم. اما باید اعتراف کنم فصل گذشته کمی ترسیدم. مهم بود که به بالاترین سطح برسم و دوباره مصدوم نشوم."

"خواست خدا بوده و من از آن برای رسیدن به اهداف و رویاهم باید استفاده کنم. این سرنوشت من بود، بسیاری از مردم مشکلاتی بزرگتر از من دارند پس نمیتوانم شاکی باشم."

" ذهنیتی قوی دارم و تمام آن مشکلات باعث قویتر شدنم شد. میدانم که مردم انتظارات زیادی از من دارند و همچنین فشار زیادی بر رویم هست اما این چالشی برای من بود تا به بالاترین سطح برگردم."

" میخواهم به همه و مخصوصا به خودم ثابت کنم که میتوانم و به کاری که میخواهم انجام دهم ایمان دارم. هرگز تسلیم نمیشوم و میدانم که روزی از این تونل بیرون خواهم آمد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
به قلم کاظم دانش
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : سایت رسمی
بازدید: ۵۸۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰