loading
در حال بررسی درخواست شما
رایت: آرسنال به یک جراحی عمیق نیاز دارد
رایت: آرسنال به یک جراحی عمیق نیاز دارد

رایت: آرسنال به یک جراحی عمیق نیاز دارد



هواداران آرسنال گله دارند، مثل بقیه هواداران اما آنها واقعاً مدارا کرده اند و صبور بوده اند، به خصوص وقتی آنها را با هواداران دیگر تیمهای لیگ برتری مقایسه می کنید.

تصمیم آرسن ونگر مبنی بر تعویض چمبرلین با آرشاوین در بازی با منچستر یونایتد با اعتراض اکثر هواداران همراه شد، شاید این واکنش هواداران برای خیلی ها عجیب باشد اما این اتفاق باعث شکسته شدن یک تابو شد، شش فصل بدون جام، بلیط های گران قیمت و این حقیقت که در حال حاضر این تیم به هیچ وجه مثل یک تیم قهرمان نیست.

باخت برابر فولام و سوانسی و پس از آن برابر یونایتد، درخشش یک پسر جوان و بعد تعویض او، نتیجه حاکی از برد منچستر یونایتد بود و همه انگشت ها در صحنه گل به روی آرشاوین نشانه رفت و شرایط بدتر شد.

ونگر دلایل خودش را برای تعویض چمبرلین داشت اما بیایید مشکلات را کمی بازتر بررسی کنیم، آرسنال حالا برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده با مشکل رو به روست، شاید با توجه به سالهای اخیر هواداران آرسنال هم مثل هواداران چلسی و یونایتد عادت کرده اند تیمشان را در جمع چهار تیم برتر لیگ ببیند.

من هنوز احساس می کنم چلسی با مشکل مواجه خواهد شد، در بین هوادارانشان یک واقع بینی وجود دارد که ممکن است فصل آینده در لیگ اروپا حضور داشته باشند.

همچنین موفقیت تاتنهام در این فصل هم داستان را دردناک تر کرده است، اگر آنها فصل را در رتبه سوم و یا حتی چهارم به پایان برسانند جشن خواهند گرفت و این فصل را یک موفقیت بزرگ برای خودشان می دانند حتی اگر آرسنال برای سالها در این رتبه ها و یا حتی بالاتر کار را تمام کرده باشد.

چنین حرکاتی قابل درک است و بعضی اوقات اینکه هواداران اعتراض خود را از وضع موجود به گوش دیگران برسانند چیز بدی نیست، همچنین من می توانم درک کنم که چرا رابین ونپرسی از تعویض چمبرلین خوشش نیامد، به این خاطر بود که فشار زیادی روی او برای گلزنی وجود دارد و در آن بازی چمبرلین داشت به او کمک می کرد.

اما نکته مهم این است که این اعتراضات همین حالا به پایان برسد و من مطمئن هستم هواداران آرسنال باز هم پشت تیم خواهند بود و در مقابل ونگر قرار نخواهند گرفت.

می دانم بعضی ها بعد از اینکه ونگر گفت علاقه ای به خرید در پنجره نقل و انتقالات ندارد حرص خوردند، اما حتی اگر تیم نیاز به تقویت داشته باشد - که همگان بر این عقیده هستند - اینکه به یکباره و با عجله چند خرید انجام بدهید کار عاقلانه ای نیست.

این اتفاق در 31 آگوست رخ داد و من از اینکه آرسنال از این بابت سودی برده باشد مطمئن نیستم.

آرتتا خوب کار کرده است، در حالی که عملکرد مرتساکر مورد قبول خیلی ها نبوده و بنایون هم به اندازه کافی فرصت بازی پیدا نکرده است.

بنابراین من نمی توانم بگویم آن خریدها موفقیت آمیز بودند، آرسنال بدجوری از مصدومیت مدافعان کناری اش ضربه خورد.

اما ویلشر در حال بازگشت است، در کنار بقیه بازیکنان، همچنین من دوست دارم زوج دفاعی ورمالن و کوشلنی را ببینم، کوشلنی یک بازیکن با سبک بازی ویدیچ است.

آرسنال در فرم بدی به سر می برد و قطعاً این مساله خوب نیست اما همانطور که آنها در این فصل هم نشان داده اند می توانند دوباره فرم خوبی به دست آورند و به خوبی هم در جام حذفی پیشروی کنند، بازی یکشنبه با استون ویلا خیلی مهم است.

همچنین نباید فراموش کرد آرسنال یک مصاف حساس با میلان در لیگ قهرمانان دارد و این در حالیست که منچستر یونایتد و منچستر سیتی از رقابتها حذف شده اند.

الکس چمبرلین به پیشرفت خودش در ماه های آینده ادامه خواهد داد، او در بازی منچستر نشان داد توانایی ضربه زدن به تیمهای بزرگ را دارد و یک سرمایه شگفت انگیز به حساب می آید.

من هم مثل هواداران آرسنال می خواستم او در بازی یونایتد در زمین باقی بماند و حالا او به آن بازی با افتخار نگاه می کند.

هو کردن ونگر روی او تاثیر نخواهد گذاشت،او متوجه می شود هواداران عاشقش هستند.

همچنین این برای چمبرلین مهم است که سطح توقعات از وی بالا نرود و این وظیفه ونگر است که مساله را کنترل کند.

او باید از تیمی که در اختیار دارد نهایت استفاده را بکند نه اینکه فقط به یک یا دو بازیکن تکیه کند، و علیزغم اتفاقاتی که روز یکشنبه افتاد مهمترین چیز این است که ونگر بداند هواداران پشت او و تیم هستند.     

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۵
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : The Sun
بازدید: ۱,۱۵۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰