loading
در حال بررسی درخواست شما
رمزی : در مقابل دروازه خونسردتر شده ام
رمزی : در مقابل دروازه خونسردتر شده ام

رمزی : در مقابل دروازه خونسردتر شده ام


هافبک ولزی هر دو گل پیروزی در دیدار برگشت از پلی آف لیگ قهرمانان مقابل فنرباغچه را به ثمر رساند.رمزی می گوید که اعتماد به نفسش به او بسیار کمک کرده است.

" من همیشه در موقعیت قرار می گیرم حتی در فصل گذشته هم این اتفاق می افتاد اما شاید خونسردی لازم برای به ثمر رساندن گل ها را نداشتم.در حال حاضر کاملا اعتماد به نفس دارم و اتفاقاتی که می افتد کاملا طبیعی است فقط امیدوارم که ادامه داشته باشند.

"من فکر می کنم مصدومیتی که داشتم زمان زیادی را از من گرفت تا از لحاظ ذهنی با آن تطبیق پیدا کنم.من حالا آن را پشت سر گذاشته ام و احساس اطمینان بیشتری می کنم.مسائلی طبیعی در زمین اتفاق می افتند بنابراین احساس خوبی در این لحظات دارم.

"اعتماد به نفس مسئله ی بزرگی در این بازی است و من احساس می کنم که دستیابی به آن بزرگترین تغییر بوده است.در پایان فصل گذشته و شروع فصل جدید من واقعا احساس اطمینان بیشتری به خودم دارم و واقعا فکر می کنم که این بزرگترین تغییر است."

بازی بعدی آرسنال،دربی شمال لندن در مقابل تاتنهام می باشد.آرون رمزی در ذهنش خاطرات دو بازی گذشته در مقابل این تیم در ورزشگاه اشبورتون را به یاد می آورد و امیدوار است که در بازی پیش رو هم عملکردشان را تکرار کنند.

"بازی بزرگی خواهد شد.هر دو تیم مشتاق حضور در این بازی هستند.ما در خانه هستیم و خاطرات خوبی از این بازی در چند سال اخیر داریم.حالا ما پس از 3 نتیجه ی بسیار خوب اعتماد به نفس واقعی را دارا هستیم و امیدواریم که آن را به بازی با تاتنهام هم همراه خود ببریم.

"بازی هایی که 5-2 شدند خارق العاده بودند.آنها بازی های بسیار بزرگی بودند.ما در هر دو بازی خوب شروع نکردیم اما مسیری که به بازی بازگشتیم،آن را در دست گرفتیم و پیروز شدیم کاملا خاص بودند.امیدواریم بتوانیم آنها را مجددا تکرار کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۷
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۳۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰