loading
در حال بررسی درخواست شما
رمزی : در مقابل دورتموند با احتیاط خواهیم بود
رمزی : در مقابل دورتموند با احتیاط خواهیم بود

رمزی : در مقابل دورتموند با احتیاط خواهیم بود


گل دیرهنگام روبرت لواندوفسکی موجب شد دورتموند دست پر از انگلستان به آلمان باز گردد و اکنون توپچی ها باید برای جبران نتیجه ی رقم خورده در ماه قبل به میدان بروند.

رمزی که در تساوی 1-1 سال 2011 در مقابل دورتموند بازی کرده است ، بی صبرانه منتظر ارائه ی نمایشی در خور مقابل این تیم آلمانی است.

ملی پوش ولزی گفت : " من فکر می کنم به اندازه ی کافی خوب بازی کردیم تا امتیاز بازی خانگی را از آن خود نماییم. شرایط گروه پیجیده شده است ، سخت است ، اما هنوز هم مطمئن هستیم که می توانیم صعود کنیم "

" قبلا هم آن جا بوده ایم و با یک گل دیرهنگام بازی مساوی تمام شد. تجربه ی بازی در زمین آن ها را داریم و می دانیم که شرایط می تواند وحشتناک شود. مطمئن هستم از کیفیت خوبی برخورداریم و بازیکن هایی داریم که می توانند پیروز ی را برای ما به ارمغان بیاورند و سرنوشت گروه بار دیگر در دستان ما قرار بگیرد "

" در ایمیریتس کمی بی دقت ظاهر شدیم ، لا اقل باید بازی مساوی می شد. ما غافل شدیم و آن ها روی یک ضد حمله کار را تمام کردند و ما نیز بهای آن را پرداختیم ، چیزی که در این سطح اتفاق می افتد. ما از آن اتفاقات درس گرفته ایم "

" اعتماد به نفس داریم. دقایقی از بازی بود که روی روند کار مسلط بودیم و حس می کردیم می توانیم گلزنی کنیم. اما در بازی برگشت باید با احتیاط بیشتری عمل کنیم "

" دورتموند تیم بسیار سازماندهی شده ای در اختیار دارد و آن ها پر تلاش هستند. آن ها همچنین یک مهاجم در کلاس جهانی دارند ( لواندوفسکی ) و سال گذشته نایب قهرمان شدند ، پس مسلما همه چیز را راجع به این مسابقات می دانند "

" جو ورزشگاه آن ها ترسناک است اما شما می خواهید که در آن فضا بازی کنید. همه در تیم منتظر فرارسیدن آن زمان هستند. هیچ کجا با ترس ظاهر نمی شویم و رویکردمان در این بازی مشابه سایر مسابقاتی است که تا کنون برگزار کرده ایم. هفته ی بزرگی برای ما است ، یکی از آن هفته ها که بی صبرانه انتظارش را می کشیدیم "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۸/۱۳
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۵۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰