loading
در حال بررسی درخواست شما
رمزی: از نقش دفاعی خود راضی هستم
رمزی: از نقش دفاعی خود راضی هستم

رمزی: از نقش دفاعی خود راضی هستم




پس از اینکه رمزی در مقابل وستهام در نقش هافبک دفاعی بازی کرد ، وی در بازی جام حذفی در مقابل برایتون نیز بار دیگر در جلوی چهار مدافع آرسنال ایفای نقش کرد. رمزی از عملکرد خود در این پست راضی است و وی اطمینان دارد که بازی های خوب وی ادامه خواهد داشت.

" فکر می کنم در دو بازی گذشته خوب بازی کرده ام. این برای من خوشحال کننده است و امیدوارم خودم را در ترکیب تیم حفظ کنم و بدون توقف به این روند ادامه دهم. امیدوارم برای بازی بعدی در ترکیب باشم.

" چند هفته قبل جلسه ای با رئیس داشتم و او به من توضیح داد که چه کارهایی برای بازی در این پست لازم است. فکر می کنم آن کارها را در دو بازی گذشته انجام داده ام و از خودم راضی هستم.

" من در بازی سمجانه به حریف می چسبم و توپ ربایی می کنم ، بیش تر در بازی تیم شرکت دارم و توپ های زیادی به من می رسد بنابراین امیدوارم فرمی را که اکنون در آن قرار دارم حفظ کنم.

" در این پست شما باید همیشه در رابطه با حفره ای که موقع ترک پست در پشت سر شما ایجاد می شود محتاط باشید. اما موقعیت هایی وجود دارد که من می توانم رو به جلو بروم و هافبک دیگری در جای من قرار می گیرد.

" در مقابل برایتون دو بار به محوطه جریمه حریف نفوذ کردم ، شاید آن فرصتی برای چنین کاری نبود اما من به جلو رفتم و آبو دیابی جای من را پر کرد. من هنوز هم می توانم رو به جلو تر بازی کنم اما با توجه به وظایفی که دارم کمی در این رابطه محدود تر شده ام."

بازی بعد آرسنال چهارشنبه شب و در مقابل لیورپول است که رمزی آن را آزمون دشوار دیگری می داند.

" آنها نسبت به فصل گذشته تغییر بزرگی داشته اند. برندن راجرز تلاش می کند تیمش فوتبال خوبی بازی کند و من فکر می کنم آنها اخیراً خوب کار کرده اند.

" ما نسبت به کارهایی که آنها قادرند انجام دهند آگاهیم و در چند روز باقی مانده روی روش های متوقف کردن بازی آنها کار خواهیم کرد. از دیدگاه خودمان ما فقط به بازی در روشی که میتوانیم بازی کنیم ادامه خواهیم داد و امیدوارم به روند گلزنی های پر تعدادمان ادامه دهیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۹
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۳۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰