loading
در حال بررسی درخواست شما
روزیسکی : تئو حقیقتا گل را بو می کشد
روزیسکی : تئو حقیقتا گل را بو می کشد

روزیسکی : تئو حقیقتا گل را بو می کشد


مهاجم ملی پوش انگلیسی آرسنال هنگامی که شانزده ساله بود از ساوتهمپتون به جمع توپچی ها ملحق شد و از آن به بعد درخشیدن در باشگاه و تیم ملی را آغاز نمود.

ولکات در روز باکسینگ دی دو گل مقابل وستهام زد و روزیسکی معتقد است او نیرویی مضاعف به خط حمله ی آرسنال بخشیده است.

او به آرسنال پلیر گفت : " گلزنی مهمترین خصیصه ی است که تئو دارد. می توانید ببینید که او تمام کننده ی خوبی است. از زمانی که به آرسنال آمدم ، او شش ماه زودتر از من آمده بود ، رشد کردن او را دیده ام. بگذارید بگویم از زمانی که بچه بود و به اینجا آمد این فرآیند را دیده ام "

" می توانستید ببینید که او تمام کننده خوبی خواهد شد ، چیزی که امروز بدان تبدیل شده است. او در محوطه ی جریمه یک تهدید واقعی است. او روی دروازه متمرکز است و خیلی خوب است که برگشته است. زیرا بازیکن هایی با این ویژگی خیلی کم هستند "

" در مورد پودولسکی هم این مساله صادق است ، او بازیکن خاصی است و گل را بو می کشد. بازیکن هایی مشابه او ، با این شمّ گلزنی خیلی کم هستند و باید در مورد بازگشت او هم خوشحال بود ، همین طور برای سرمربی تیم ، زیرا به گزینه های تهاجمی او افزوده شده و این نکته ی مثبتی است "

رقیب آینده ی آرسنال یعنی نیوکاسل ، از آغاز نوامبر تا کنون بیش از هر تیم دیگری امتیاز جمع کرده است ، با این حال روزیسکی معتقد است این دیدار آزمایش دیگری در مورد جاه طلبی توپچی ها خواهد بود.

او افزود : " بدیهی است که بازی فوق العاده سختی خواهد بود ، با این حال نیوکاسل همواره فوتبال خوبی بازی می کند. این بازی خیلی جذاب خواهد بود ، بازی هایی از این دست را دوست دارم و علاقه مند هستم در آن شرکت کنم. فکر می کنم مسابقه ی هیجان انگیزی بشود "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۸
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰