loading
در حال بررسی درخواست شما
روسیچکی : هدف ما سومی است
روسیچکی : هدف ما سومی است

روسیچکی : هدف ما سومی است

توماس روسیچکی بعد از تمدید قراردادش با توپچی ها در مورد آینده باشگاه به پراوو گفت : "  این برای ما آسان نیست ، ما باید سعی کنیم با زدن گل بازیها را برای خودمان آسانتر نماییم و در این راه انرژی فیزیکی و ذهنی زیادی مصرف خواهد شد. از سوی دیگر این نشان می دهد که تیم جوان ما تا چه حد نیرومند است. ما تنها یک امتیاز با تاتنهام که در رتبه سوم قراردارد فاصله داریم ، همچنین سه امتیاز هم از چلسی جلوتر هستیم. هدف ما این است که رقابت ها را در مکان سوم جدول به پایان برسانیم و مستقیما به لیگ قهرمانان صعود نماییم. "

مبارزه

وی افزود : " چیزی در مورد جایگاه من در آرسنال عوض نشده است. من باید برای حفظ جایگاهم مبارزه کنم. آرسنال خیلی چیزها را برای من معنی کرده است. من خیلی خوشحالم که در یک باشگاه به معروفیت آرسنال ادامه خواهم داد. در حال حاضر ذهنم را مشغول این نمی کنم که تا کی این راه را ادامه خواهم داد. تا زمانی که در سلامتی و فرم ایده آل باشم و بتوانم برای باشگاه مثمر ثمر باشم. "
او در خصوص فرم بدنی اش اینگونه تشریح نمود که : " این جادوگری روسیچکی نیست! سه عامل مهم گرد هم آمده اند ، من در سلام کامل جسمانی  به سر می برم ، به طور مستمر بازی می کنم و این بدان معنی است که  در فرم ایده آل خواهم بود. من فکر نمی کنم از گذشته فاصله گرفته باشم. برای مثال من در دو بازی بازی کردم و از نمایش خودم احساس رضایت داشتم ، اما با این حال مربی برای بازی بعدی من را خارج از ترکیب اصلی قرارداد. این هرگز خوشایند من نیست. من دوست دارم اگر ممکن باشد به صورت منظم بازی کنم، این برای من خیلی مهم است. راهی که شما را به سوی ایده آل هدایت خواهد کرد. "

نقش ترجیحی

روسیچکی اینطور ادامه داد : " من در هر پستی در خط هافبک بازی کرده ام ، مثل دیدار برابر منچستر یونایتد که حتی در پست هافبک دفاعی بازی کردم. من همیشه سعی می کنم بهترین نمایشم را در هر پستی که بازی می کنم ارائه دهم ، اما خودم دوست دارم در نقش هافبک تهاجمی ایفای نقش نمایم. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : skysports.com
بازدید: ۶۳۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰