loading
در حال بررسی درخواست شما
ریس: هم تیمی ها برای آینده به من امید میدهند
ریس: هم تیمی ها برای آینده به من امید میدهند

ریس: هم تیمی ها برای آینده به من امید میدهند

جاش ریس اذعان میکند دیدن تعدادی از بازیکنان تیم رزرو که به آن ها شانس حضور در تیم اصلی داده میشود او را برای آینده امیدوارم میکند.

این هافبک 18 ساله در این ترم برای هردو تیم جوانان و رزرو به میدان رفته و با بازی های پرتلاش و گلزنی در چندمسابقه نگاه ها را به خود معطوف کرده است.

او خوشحال است که برای رسیدن به موفقیت به تلاشش ادامه دهد.ریس معتقد است دیدن بازیکنانی مانند یناریس ایگناسی میگل و اوگوژان اوژیاکوپ در تیم اصلی برای او الهام بخش است.

"من از هشت یا نه سالگی با بازیکنی مانند یناریس بازی میکنم و زمانی که هوادارن او را دوست دارند من نیز خوشحال میشوم و همچنین اوژیاکوپ آنه که و میگل که در این فصل فرصت حضور در تیم اصلی را یافته اند."

"من میخواهم در این فصل بازی های بیشتری برای تیم رزرو انجام دهم و به نتیجه های گرفته شده اضافه شوم و همچنین با تیم جوانان نمایش خوبی داشته باشم و به قهرمانی در لیگ آکادمی برسم."

"من میخواهم نمایش های بیشتری داشته باشم تا بتوانم برای فصل بعد موثرتر واقع شوم.امیدوارم سال آینده یک پیش فصل خوب داشته باشم و معتقدم در این صورت میتوانم به برنامه های رئیس در تیم اصلی وارد شوم."

ریس اذعان میکند که در اطراف باشگاه بازیکنان زیادی برای او الهام بخش هستند و امیدوار است با پیروی از آن ها روش خروجی های معروف و موفق آکادمی را ادامه دهد.

"من واقعا جک ویلشر را تحسین میکنم حتی با وجود اینکه او در این فصل بازی نکرده است.او این دوره را گذارنده و از اینجا آمده و من میتوانم آن را شرح دهم.او یک هافبک حارق العاده هست."

"همچنین من تحت تاثیر میکل آرتتا قرار گرفته ام, به خصوص در بازی با تاتنهام که از نقطه نظر یک هافبک آن را تماشا کردم و او در این مسابقه بسیار خوب و با کیفیت کار کرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۸
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۲۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰