loading
در حال بررسی درخواست شما
ساق های سرحال در ادامه به كمك ما می آيند
ساق های سرحال در ادامه به كمك ما می آيند

ساق های سرحال در ادامه به كمك ما می آيند



گيبس در بازی های اخير كه تيم عملكرد فوق العاده ای داشته است بخشی از تيم بوده و بعد از بازگشت خود از مصدوميت تاثير گذار عمل كرده است. اين مدافع جوان از اينكه آنها فاصله خود با تاتنهام را به حداقل رسانده اند متعجب نشده اما معتقد است كه آنها برای شكست دادن اورتون ملزم به حفظ فرم فعلی خود هستند.

" اين يك مزيت است كه تا بازی بعدی خود وقفه ای داشته باشيد و برای ما مهم بود كه اين فرصت را داشته باشيم چراكه اخيرا در يك مقطع كوتاه بازی های بسيار زيادی را انجام داده ايم.

" اكنون ما بازیكنانی را داريم كه در حال بازگشت از مصدوميت هستند بنابراين افراد تازه نفسی را خواهيم داشت كه به دنبال اين هستند ما بقی فصل را با قدرت كار كنند.

" فوتبال تغييرات زيادی می كند. در چند فصل گذشته ديده ايم كه همه چيز می تواند تغيير كند و اين برای ما مهم است كه جايگاه خود را در بين چهار تيم برتر تثبيت كنيم و به روند پيروزی های خود ادامه دهيم.

" بازی اورتون در مقابل تاتنهام را تماشا كردم و بديهی است كه آنها پس از آن در وضعيت روحی بسيار خوبی باشند. آنها تيم خوبی هستند و كاری كه ديويد مويس در اين تيم انجام داده است كاملا شگفت انگيز است.

" ما می دانيم كه بازی سختی در پيش است اما از روحيه بالایی برخورداريم و در حال حاضر در روند خوبی قرار داريم بنابراين می خواهيم كه اين روند را حفظ كنيم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۱
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۲۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰