loading
در حال بررسی درخواست شما
سانتوس: شالکه آزمون دشواری خواهد بود
سانتوس: شالکه آزمون دشواری خواهد بود

سانتوس: شالکه آزمون دشواری خواهد بود



آرسنال با پیروزی 2-1 خارج از خانه مقابل مونپلیه در نخستین دیدارش در فصل جدید لیگ قهرمانان و سپس پیروزی 3-1 مقابل المپیاکوس توانسته تا اینجا صدرنشین گروهش در این رقابت ها باشد.

توپچی ها در صورت شکست دادن شالکه در این دیدار در آستانه صعود به مرحله حذفی قرار خواهند گرفت اما سانتوس درمورد تهدیدهایی که این تیم بوندسلیگایی می تواند داشته باشد محتاط است.

" قطعا پیروزی در دیدار چهارشنبه ما را در وضعیت قدرتمندی قرار خواهد داد اما این شرایط به دیگر نتایج نیز بستگی دارد. بدیهی است که کسب 9 امتیاز ار سه بازی یک گام بزرگ خواهد بود اما ما باید هوشیار باشیم.

" این را می دانیم که در گروهمان تیم های قدرتمندی داریم و پس از این دیدار سه بازی دیگر وجود دارد اما پیروزی در دیدار چهارشنبه ما را در وضعیت خوبی قرار خواهد داد.

" بسیار مهم است که دور گروهی را با صدرنشینی به پایان برسانیم. می دانیم که شش امتیاز داریم و تلاش خود را برای صدرنشین شدن انجام خواهیم داد.

" بازی ها در لیگ قهرمانان هیچ گاه آسان نیستند، شما مقابل بازیکنان کلاس جهانی بازی می کنید و همواره باید شخصیت و قدرتتان را نشان دهید.

" مقابل مونپلیه ابتدا 1-0 عقب افتادیم و سپس برای بازگشت به بازی مبارزه کردیم که بسیار خوب این کار را انجام دادیم و برنده مسابقه شدیم.

" مقابل شالکه نیز بازی سخت دیگری داریم اما باور دارم آرسنال کیفیت لازم را دارد و فکر می کنم بازی به بازی در این رقابت ها پیشرفت خواهد کرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۱
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky Sports
بازدید: ۷۹۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰