loading
در حال بررسی درخواست شما
سانیا : دفاع،به تیم اعتماد به نفس می دهد
سانیا : دفاع،به تیم اعتماد به نفس می دهد

سانیا : دفاع،به تیم اعتماد به نفس می دهد


توپچی ها در پیروزی برابر فولهم یک کلین شیت دیگر را ثبت کردند و حالا در ٩ بازی اخیرشان در ورزشگاه امارات تنها ۱ گل دریافت کرده اند.

سانیا با این رکورد خوشحال است و اعتقاد دارد این استحکام سازمانی باعث می شود بازیکنان هجومی با اعتماد بیشتری حمله کنند.

"با گل نخوردن ما به تمام تیم اعتماد به نفس داده ایم.حالا ما می دانیم که در هر بازی یک یا دو شانس جدی گلزنی داریم زیرا بازیکنانی اینجا هستند که تفاوت را ایجاد می کنند.

" ما می خواهیم در عقب زمین قدرتمند بمانیم و همینطور می خواهیم هنگامی که توپ را از دست دادیم خیلی زود آن را مجددا به دست آوریم.هنوز هم می خواهیم در این قسمت پیشرفت کنیم با اینحال تمامی افراد خوب کار می کنند و از جلوی زمین تا عقب در دفاع شرکت می کنند.

"ما احتیاج داریم که پیش از جلو رفتن این موضوع را خوب نگه داریم و تا زمانی که ما از لحاظ دفاعی قدرتمند ظاهر شویم می توانیم به سادگی گلزنی کنیم."

سانیا به افرادی که شانسی برای قهرمانی آرسنال قائل نیستند توجهی ندارد و می گوید همه چیز بستگی به آنچه در زمین اتفاق می افتد دارد.

" هدف ما این است که مردم به حرف زدنشان ادامه دهند تا پایان فصل که ما جشن قهرمانی خواهیم گرفت البته راه درازی هم تا قهرمانی وجود دارد.

" ما به آنها اجازه خواهیم داد که صحبت کنند.ما می خواهیم تفاوت را در زمین به وجود آوریم و نشان دهیم که تیمی با کیفیت بسیار بالا و با ثبات هستیم"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۲۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰