loading
در حال بررسی درخواست شما
سرگذشت شگفت انگیز اوکس!
سرگذشت شگفت انگیز اوکس!

سرگذشت شگفت انگیز اوکس!



شاید تابستان گذشته و زمانی که الکس به آرسنال پیوست هیچکس باور نمی کرد او به اندازه ای خوب کار کند تا همراه با تیم ملی انگلیس به رقابتهای یورو برود، ولی این اتفاق افتاده و او چند روز پیش در بازی دوستانه مقابل بلژیک اولین بازی ملی خود را انجام داد.

او در این مورد گفت:

"ظرف یک سال همه چیز به سرعت تغییر کرد، از تک تک لحظات آن لذت بردم و امیدوارم بقیه راه هم همینگونه باشد، از زمانی که در کنار دوستانم جام جهانی 2010 را تماشا می کردم زمان زیادی نمی گذرد.

به خانه یکی از دوستانم رفتم و از آنجا با هم به یک رستوران رفتیم تا بازی انگلیس و آلمان در یک هشتم نهایی جام جهانی را ببینیم، در کنار بهترین دوستم نشسته بودم، او به من می گوید اینکه تو بعد از دو سال با تیم به یک تورنمنت بزرگ می روی باور نکردنی است.

سرگذشت شگفت انگیزی بوده و این باعث می شود شما در کانون توجهات قرار بگیرید، اما این شروع کار است و من نمی خواهم متوقف شوم، آینده ای بلند پیش روی من است و من باید به تلاش خودم ادامه دهم تا آینده ای روشن برای خودم رقم بزنم."

الکس آماده شده بود تا تعطیلات تابستانی را در کنار دوستانش سپری کند ولی روی هاچسون تمام برنامه های او را به هم ریخت.

"قرار بود از همین شنبه تعطیلاتم را در ماربلا سپری کنم، الان همه دوستانم آنجا هستند و من برنامه را کنسل کردم و از این بابت هم خیلی خوشحالم! اینکه در تیم ملی کشورتان باشید معنی زیادی دارد.

اینکه به طرزی باور نکردنی اولین حضورتان در تیم ملی را تجربه کنید حس خوبی دارد، این اولین حضور من در تیم ملی است و امیدوارم ادامه دار باشد، با چند تا از بازیکنان با تجربه تیم ملی استیو جرارد و اسکات پارکر صحبت کرده ام و آنها به من گفتند فقط از حضورت در اینجا لذت ببر، وقتی کسی چنین چیزی به شما می گوید یعنی مساله فقط فوتبال است.

من از هفت سالگی در باشگاه های حرفه ای فوتبال بازی می کنم و شما در آنجا برای چنین مواقعی آموزش می بینید، اگر با آرامش به زمین بروید همه چیز به سراغ شما می آید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۱۵
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : FIFA.com
بازدید: ۹۰۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰