loading
در حال بررسی درخواست شما
سه شنبه یکی از حیاترین ترین بازیها خواهد بود
سه شنبه یکی از حیاترین ترین بازیها خواهد بود

سه شنبه یکی از حیاترین ترین بازیها خواهد بود

توپچی ها از دوبازی قبلی خود حداکثر امتیاز را گرفته اند اما اکنون باید دو بازی رو در رو با فینالیست فصل گذشته انجام دهند.

هافبک اسپانیایی آرسنال میداند دیدارهای دشواری برابر شاگردان یورگن کلوپ خواهند داشت.

آرتتا میگوید:"ما دو بازی دشوار برابر دورتموند در پیش رو داریم.پس از این دیدارها دقیقا جایی که در گروه قرار داریم را میدانیم.آنها تیم بسیار خوبی هستند و بازیهای خوبی در لیگ آلمان انجام داده اند.

"برنده شدن در دوبازی برایمان تفاوت ایجاد کرد و در حال حاضر بازی بزرگی در خانه داریم.اگر برنده بازی شویم تقریبا صعود خواهیم کرد.من فکر میکنم این یکی از حیاتی ترین بازی ها خواهد بود."

تیم آرسن ونگر شروع فوق العاده ای در این فصل چه در رقابتهای داخلی و چه خارجی داشته است اما آرتتا اصرار دارد هنوز زود است که بگوییم آرسنال میتواند در تمام رقابتها مدعی باشد.

"ما هنوز در مرحله گروهی هستیم.باید از گروهی دشوار صعود کنیم.تیمهای بزرگی مانند بارسلونا،بایرن مونیخ و رئال مادرید در اینجا حضور دارند،

"روزی که در برابر آنها قرار میگیرید باید بسیار بسیار خوب باشید.اگر ما بازی سه شنبه شب را برنده شویم در موقعیت عالی قرار میگیریم.فصل گذشته ما به عنوان تیم دوم صعود کردیم و در برابر بایرن مونیخ قرار گرفتیم.در این فصل شروع خوبی داشتیم و ترکیب بسیار قدرتمند و تجربه بیشتری در اختیار داریم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۷/۲۸
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۳۰۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰