loading
در حال بررسی درخواست شما
سونگ یادآور فابرگاس
سونگ یادآور فابرگاس

سونگ یادآور فابرگاس


الکس سونگ عملکرد خوبی داشته و مخصوصا از لحاظ نمایشی خیره کننده داشته است.او مثل نانی و گرت بیل 8 پاس گل در لیگ برتر داده و چمبرلین بسیار تحت تاثیر او قرار گفته و میگوید که الکس سونگ مهره با ارزشی برای تیم می باشد.

"آخرین باری که او بازی نکرده است را یادم نمی آید، او همیشه در ترکیب است. گاهی اوقات شما کار او را نادیده میگیرید مخصوصا عملکرد دفاعی او را، سونگ همیشه آماده است تا خراب کاری دیگران را جمع کند."

" بدیهی است که پاسهای گل زیادی را فراهم کرده است. بعضی از پاس گلهای او مثل دو والی باورنکردنی که برای ونپرسی فرستاد، از لحاظ تکنیکی مرا یاد پاسهای فابرگاس می اندازد."

" برای یک هافبک دفاعی چنین عملکردی در کار تهاجمی ، در کنار عملکرد فوق العاده دفاعی اش فوق العاده درخشان است و شما چیز دیگری نمیتوانید از او بخواهید."

" سونگ در تمام فصل درخشان بوده، همچنین در رختکن دوست خوبی است. او همیشه خوشحال است و باعث شادی و خندیدن سایرین میشود. او بخش بزرگی از ترکیب ماست."

چمبرلین جلوی میلان برای اولین بار به عنوان هافبک میانی بازی کرد اما او اذعان میکند که برای بازی در آن پست باید چیزهای زیادی از سونگ و آرتتا یاد بگیرد.

" من همیشه به حرکات آنها در تمرینات، مخصوصا حرکات بدون توپ آنها توجه میکنم.همچنین وقتی توپ را در اختیار دارند به دنبال ونپرسی و بازیکنان کناری هستند. آنها چیزیهایی دارند که باید به بازی خودم اضافه کنم."

" شما همیشه میخواهید از هر کسی در تیم چیزهایی را یاد بگیرید مخصوصا از بازکنان خوب تیم مثل الکس سونگ، میکل آرتتا و آرون رمزی و همچنین جک ویلشیر که وقتی از مصدومیت برگشت." 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۱۱
به قلم کاظم دانش
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : سایت رسمی
بازدید: ۱,۳۳۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰