loading
در حال بررسی درخواست شما
شزنی : اجازه بدهید هفته راتکمیل کنیم
شزنی : اجازه بدهید هفته راتکمیل کنیم

شزنی : اجازه بدهید هفته راتکمیل کنیم


ویچک شزنی یک بار دیگر موفق شد در بازی چهارشنبه شب آرسنال ، مقابل دورتموند از سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا که با برتری یک بر صفر توپچی ها همراه بود ، دروازه ی خود را بسته نگه دارد.

این پیروزی درست بعد از نتیجه ی قاطع توپچی ها و شکست دو بر صفر لیورپول در لیگ برتر حاصل شد و لیست آزمون های دشوار آرسنالی ها با دیدار یک شنبه مقابل منچستر یونایتد تکمیل خواهد شد.

شزنی به آرسنال پلیر گفت : " تا کنون هفته ی فوق العاده ای برای ما بوده است. ما در مقابل دو تیم با کیفیت پیروز شده ایم و در برابر هر دوی آن ها دروازه مان را بسته نگه داشته ایم. یکی در خانه و دیگری دور از خانه ، جایی که به اعتقاد من یکی از مشکل ترین مکان ها در اروپا برای فوتبال بازی کردن است "

" رئال مادرید سال گذشته در اینجا مغلوب شد ، پس اینکه با سه امتیاز از این زمین خارج شوید احساس فوق العاده ای به شما می دهد. اکنون فقط به یک شنبه فکر می کنیم و می خواهیم به آن جا برویم و تلاش کنیم این هفته را به بهترین نحو تکمیل کنیم "

" هفته ی شگفت انگیزی خواهد بود اگر بتوانیم از سه بازی نه امتیاز به دست بیاوریم. احتمالا مردم زیادی نبودند که انتظار انجام دادن این کار را از ما داشته باشند. هیچ زمانی بهتر از این وجود ندارد که بخواهیم به اولدترافورد برویم. اعتماد به نفس بالایی داریم ، از فوتبالمان لذت می بریم و منتظر مواجهه با آن هستیم "

بعد از گلزنی آرون رمزی و خارج شدن از زیر فشار سنگین دورتموندی ها در نیمه ی دوم بازی لیگ قهرمانان ، شزنی و هم تیمی هایش باید در چهارچوب مسابقات لیگ برتر به مصاف منچستر یونایتد بروند.

شزنی افزود : " قطعا سخت و دشوار بود ، اما ما انتظار پرسینگ شدید از سوی دورتموندی ها را در زمین داشتیم. برای آن آماده شده بودیم و فکر می کنم هر زمانی که توانستیم از زیر فشار سنگین آن ها خارج شویم ، بسیار خطرناک ظاهر شدیم "

" تمام نود دقیقه را منسجم بازی کردیم و هنگامی که شانس به ما روی کرد از آن استفاده کردیم. این عملکرد بسیار ایده آلی برای ما بود "

" فکر می کنم نکته ی کلیدی نمایش هفته های اخیرمان ، عملکرد دفاعی کل تیم و چهار بازیکن حاضر در خط دفاعی است. آن ها غیر قابل باور بودند و کار من را بسیار ساده کردند. این برای آن ها بسیار خوب است و امیدوارم بتوانیم این روند را تداوم ببخشیم "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۸/۱۶
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۴۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰