loading
در حال بررسی درخواست شما
شزنی : درسمان را خواهیم آموخت
شزنی : درسمان را خواهیم آموخت

شزنی : درسمان را خواهیم آموخت


توپچی ها این توانایی را دارند که پاسخ سریعی در مقابل منچستر یونایتد ، در چهارشنبه شب و استادیوم ایمیریتس ، قبل از دیدار مجدد در برابر لیورپول از سری مسابقات جام حذفی از خود به نمایش بگذارند.

شزنی از حمایت طرفداران آرسنال در آنفیلد تمجید کرد و مصمم است در دیدارهای هفته ها ی آتی پاسخ گوی این حمایت همه جانبه ی آنها باشد.

او به آرسنال پلیر گفت : " فکر می کنم اگر نصف آن ها خوب بودیم ، قطعا نتیجه ی مناسبی می گرفتیم. متاسفانه نتوانستیم عملکرد خودمان را سازماندهی کنیم و همگی می دانیم که چه شد. بنابراین ما از همه ی آن ها متشکریم که پشت سر ما ایستادند چون می دانیم که برای ادامه ی فصل نیز به حمایتشان نیاز خواهیم داشت "

" در کل لذت نبردیم. نیمه اول خودمان نبودیم و به خاطرش هم تنبیه شدیم ، پس نکاتی برای آموختن از آن دیدار وجود خواهد داشت ، اما ما باید به سرعت به خودمان بیاییم و روی بازی بعدی مان متمرکز شویم "

" عملکرد اخیر ما به عنوان یکی از بزرگترین باشگاه های فوتبال در دنیا قابل قبول نیست. این را بین دو نیمه بین خودمان گوشزد کردیم و در نیمه ی دوم با نگرشی کاملا متفاوت وارد میدان شدیم و آن حتی خیلی بیشتر از یک بازی برایمان بود "

" اما همانطور که گفتم ما باید از این بازی بیاموزیم و یک پاسخ سریع و قاطع در مقابل منچستر یونایتد به نمایش بگذاریم "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰