loading
در حال بررسی درخواست شما
شزنی : شرایط به نفع ما است
شزنی : شرایط به نفع ما است

شزنی : شرایط به نفع ما است


پیروزی چهارشنبه شب در مقابل مارسی،ششمین پیروزی پیاپی تیم در این فصل و همچنین دهمین پیروزی خارج از خانه متوالی یاران ونگر بود.

شزنی می گوید اشتیاق برای یک دفاع منسجم آنها را به فرم خوبشان هدایت کرده است و اطمینان دارد که تیم می تواند به موفقیت هایش ادامه دهد.

"ما شش بازی اخیرمان را پیروز شده ایم که 4 عدد از آنها خارج از خانه بوده اند.می دانیم که شرایط به نفع ماست.بازی ها قدرتی تر و سریعتر شده اند زیرا ما در تمامی میانه ی هفته ها بازی انجام می دهیم و من مطمئن هستم که ما می توانیم شرایط را حفظ و به نتایج دست پیدا کنیم.

"من فکر می کنم این تنها درخواست عمده ی تیم است : دفاع منسجم.ما خارج از خانه گل های زیادی دریافت نکرده ایم.ما به خوبی بازی را کنترل و دفاع می کنیم و سپس در ضد حملات گلزنی می کنیم بنابراین من فکر می کنم بیشتر به ثبات دفاعی ما مربوط باشد.

"زمانی که شما برای 90 دقیقه خوب دفاع می کنید شما چندین شانس گلزنی در ضد حملات به دست می آورید و این کاری است که ما در خارج از خانه انجام می دهیم.

"این واقعا روش واقعی ما نیست که در دقایق نخستین بازی گلزنی کنیم.ما تیمی هستیم که گل های زیادی هم در دقایق پایانی به ثمر رسانده ایم.امیدواریم بتوانیم این فرم را حفظ کنیم."

پنالتی جردن آیو،دقایق پایانی سختی برای آرسنال ایجاد کرد و شزنی واقعا ناامید است که یک کلین شیت را از دست داده است.

"پنالتی ها به هیچ وجه من را خوشحال نمی کنند.جایی که آنها زیاد شده اند و کلین شیت را از ما می گیرند اما 3 امتیاز مهمترین قسمت بازی است و ما توانستیم به آن دست پیدا کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۲۸
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۲۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰