loading
در حال بررسی درخواست شما
شزنی : ما باید حرکت رو به جلو را حفظ کنیم
شزنی : ما باید حرکت رو به جلو را حفظ کنیم

شزنی : ما باید حرکت رو به جلو را حفظ کنیم




این هفته،یک هفته ی پر بار برای یاران آرسن ونگر بود که پس از پیروزی در دربی شمال لندن،مونپلیه را هم شکست دادند و به مرحله ی بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند.

آرسنال پیش از بازی برابر تاتنهام 3 بازی بود که هیچ پیروزی ای نداشت و شزنی معتقد است که در بازی برابر اوتون و استون ویلا ،آرسنال می تواند به مسیرش بازگردد.

"ما تنها دو نتیجه ی خوب پشت سر هم داشتیم.حالا از این به بعد باید نتایج و عملکرد خوبمان را ادامه دهیم و سپس شما می توانید در مورد آرسنال واقعی صحبت کنید.

"ما در مسیر رو جلو در حال حرکت هستیم و حالا باید آن را حفظ کنیم و ادامه دهیم.ما می خواهیم با عملکردمان نشان دهیم که چقدر خوب هستیم.

"ما بالا و پایین هایی داشتیم و در این هفته دو نتیجه خوب کسب کردیم.اما ما بادی نسبت به بازی برابر تاتنهام در روز شنبه قوی تر شویم.ما می خواهیم که از این لحظات برای مدت زمانی طولانی لذت ببریم.این که ما فراز و نشیب داشت هباشیم طبیعی است.

آرسنال 16 دوره ی پیاپی در لیگ قهرمانان حضور دارد و 13 دوره ی پشت سر هم است که از گروهش صعود می کند و شزنی می گوید ازین که تیم آرسن ونگر بدون هیچ دردسری نسبت به چلسی و منچستر سیتی که دچار مشکل شدند صعود می کند تعجب نکرده است.

"ما می خواهیم آنچه که در فکر داریم را به خوبی انجام دهیم.آرسنال در چندین سال گذشته بین 16 تیم هم بارها بوده است.

"من فکر نمیکنم که صعود ما جای شگفتی داشته باشد.من فکر می کنم اینکه چلسی و منچستر سیتی نتوانستند بالا بیایند جای تعجب دارد.اما در حال حاضر ما فقط در این فکریم که این مرحله را به بهترین شکل به پایان ببریم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۳
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۰۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰