loading
در حال بررسی درخواست شما
شزنی : ما تیم مورد علاقه نیستیم اما من مطمئنم
شزنی : ما تیم مورد علاقه نیستیم اما من مطمئنم

شزنی : ما تیم مورد علاقه نیستیم اما من مطمئنم


دروازه بان لهستانی آرسنال اولین بازی خود را در مقابل منچستر یونایتد ، در سال 2010 و در جریان شکست یک بر صفر توپچی ها در اولدترافورد انجام داد و در آن دیدار نمایشی تاثیرگزار از خود ارائه نمود.

شزنی در دو دیدار گذشته مقابل دورتموند و لیورپول موفق شد دروازه ی خود را بسته نگه دارد و اکنون از توپچی ها می خواهد کاری کنند تا فاصله ی هشت امتیازی با قهرمان فصل گذشته ی لیگ برتر افزایش یابد.

شزنی گفت : " می دانیم که خیلی سخت خواهد بود ، هیچ تیمی به عنوان شانس اول پیروزی به اولدترافورد نمی رود ، اما ما از اعتماد به نفس کافی برخورداریم "

" فکر می کنم همواره به منچستر یونایتد به خاطر تیمی که دارد احترام می گذارید. آن ها خیلی قوی هستند ، مخصوصا در خانه. شما همیشه منتظر بازی در اولدترافورد هستید ، اما می دانید که بازی در آن جا آسان نخواهد بود ، ما هم رکورد قابل توجهی در آن جا نداریم "

" کسب پیروزی پیامی می دهد که مدت هاست در حال نشر آن هستیم. اینکه می خواهیم برای قهرمانی رقابت کنیم و آماده ایم و از اعتماد به نفس کافی نیز برخورداریم. اجازه دهید بعد از بازی در مورد آن صحبت کنیم ، اکنون فقط می خواهیم بر روی عملکردمان متمرکز شویم و مطمئن شویم در بهترین شرایط قرار داریم. اگر این کار را بکنیم از شانس خوبی برخوردار خواهیم بود "

" احتمالا فشار بیشتری روی منچستر یونایتد خواهد بود ، زیرا ما با پنج امتیاز اختلاف صدرنشین هستیم. دوست ندارم این را عنوان کنم ، اما این حاشیه ی امنیت می تواند موجب لغزش احتمالی ما گردد ، اما هنوز هم معتقدم آن ها بیشتر تحت فشار خواهند بود ، زیرا آن ها باید ما را تعقیب کنند. سعی می کنیم از این نکته به نفع خود استفاده کنیم "

" بار اولی که در مقابل آن ها به میدان رفتم را به یاد می آورم ، همین طور سال بعد را که هشت گل در آن جا خوردم ، قطعا اولدترافورد مکان خاصی برای من خواهد بود. هنوز نتیجه ی خوبی در آن جا به دست نیاورده ام ، پس بی صبرانه منتظر برگشت به آن جا و کسب نتیجه هستم "

" اما اولین بازی برایم بسیار هیجان انگیز بود. انتظار نداشتم که فیکس باشم ، اما یکی دو روز قبل از آن فابیانسکی مصدوم شد و چیزی در مورد آن نمی دانستم. اما خیلی لذت بخش بود "

پیروزی در برابر دورتموند و لیورپول عملکرد خط دفاعی آرسنال را بیش از پیش رسانه ای کرده ، اما شزنی معتقد است کل تیم بابت این فرآیند شایسته ی تقدیر است.

او افزود : " فکر می کنم این بستگی به کل تیم دارد. شما تنها روی دروازه بان یا خط دفاعی خود حساب نمی کنید. کل تیم و نمایش آن ها از جلو تا خط میانی هم تاثیرگزار است "

" بدون تردید ما فلامینی را داریم که در هافبک دفاعی استثنایی کار کرده است ، همچنین میکل آرتتا بعد از بازگشت از دوران مصدومیت وظیفه ی خود را به نحو احسن انجام داده است. بنابراین فکر می کنم شکل کلی تیم است که دفاع را تا این اندازه منسجم نموده است "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۸/۱۹
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۲۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰