loading
در حال بررسی درخواست شما
شزنی : کلین شیت کردن فکر همیشگی من است
شزنی : کلین شیت کردن فکر همیشگی من است

شزنی : کلین شیت کردن فکر همیشگی من است



دروازبان لهستانی در سه بازی گذشته تنها یک گل دریافت کرده است و چند سیو خوب در بازی مقابل فنرباغچه داشت.آن پیروزی منجر به این شد که آرسنال برای شانزدهمین بار به مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند و شزنی از رفتار حرفه ای بازیکنان تیم برای حضور در این مرحله بسیار شفت زده است.

"می دانستیم که باید کارمان را به طور کامل انجام دهیم.ما در بازی رفت یک نتیجه ی بسیار خوب گرفتیم و فقط باید تمرکزمان را برای گذراندن یک 90 دقیقه ی دیگر می گذاشتیم و این کار را انجام دادیم،بنابراین بسیار خوشحالیم.

"اگر می خواهید در یک رقابت بزرگ همانند لیگ قهرمانان اروپا بازی کنید و اگر می خواهید در مقابل تیمی مانند فنرباغچه قرار بگیرید شما از ما انتظار دارید که آن را انجام دهیم و ما این کار را به درستی کردیم.این کار برای حفظ جایگاهمان در اروپا کافی بود.

"هفته خوبی برای ما بود.هفته ی گذشته به علت نتیجه ی بازی با استون ویلا بسیار دشوار بود اما ما به خوبی توانستیم که بازگردیم.اعتماد به نفس خوبی داشتیم.ما اندکی خودمان را در دید مردم بهبود بخشیدیم و امیدواریم که بتوانیم این روند را حفظ کنیم."

آرسنال به خوبی به دریافت 3 گل در روز نخست بازی ها پاسخ داد.شزنی به شدت تحت تاثیر روش و عملکرد دفاعی تیم قرار گرفته است و امیدوار است که تیم نمایش مشابهی را در دیدار یکشنبه مقابل مرغ ها داشته باشد.

"من بسیار خوشحالم.اینکه مدافعان اینچنین عمل می کنند کار من را ساده تر می کند.امیدوارم بتوانیم چند کلین شیت در لیگ جزیره داشته باشیم زیرا هنوز موفق به انجام آن نشده ایم.این مسئله اندکی برای من تبدیل به وسواس شده است بنابراین امیدوارم که بتوانیم خیلی زود به آن دست یابیم.

"من واقعا دوست ندارم که گلی را دریافت کنیم.گلی که در مقابل فولام دریافت کردیم هنوز هم در ذهن من است.

"من سعی می کنم کارم را به خوبی انجام دهم.موفق شده ایم دو بار در 3 بازی اخیر کلین شیت کنیم.امیدوارم بتوانیم بهتر شویم و من در آن زمان راضی می شوم.

"ما فقط می خواهیم به هوادارن چیزی برای تشویق کردن بدهیم و مطمئن شویم که می توانیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

"می دانیم که چه مقدار این بازی مهم است.نه تنها به علت کسب 3 امتیاز بلکه به علت احساسی که اطراف باشگاه وجود دارد.ما مطمئن خواهیم شد که همانند 3 بازی اخیر کارمان را به درستی انجام می دهیم.امیدواریم که این مسئله برای ما سودمند باشد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۷
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۳۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰