loading
در حال بررسی درخواست شما
شسنی : عکس العمل در برابر ادینزه بهترین خاطره ام است
شسنی : عکس العمل در برابر ادینزه بهترین خاطره ام است

شسنی : عکس العمل در برابر ادینزه بهترین خاطره ام است



شسنی در دو دیدار برابر ادینزه که در نهایت با صعود توپچی ها به دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا همراه بود ، درخشش خیره کننده ای ، به خصوص در رویارویی با آنتونیو دی ناتاله از خود به نمایش گذاشت. همچنین او در بازیهای گروهی آرسنال نیز نقش محوری ایفا نمود و سهم عمده ای در صعود تیم ونگر به دور حذفی این رقابت ها داشت.

شسنی به آرسنال پلیر گفت : " احتمالا این مهمترین لحظه در زندگی حرفه ای من بود ، مطمئنا لذت بخش ترین آنها نیز برای من بوده است. هنگامی که به آن فکر می کنید ، ممکن است حضور در لیگ قهرمانان را از دست بدهید ، یقینا آن لحضه ، لحظه مهمی است. ما نتوانستیم مدت زیادی در این رقابت ها حاضر باشیم و به مراحل بالاتر برسیم اما نمایش خوبی داشتیم. ما از هر مسابقه ای لذت بردیم البته مثلا نه در برابر میلان ، با این حال من فکر می کنم اگر در پایان دوران حرفه ایم برگردم و به این اتفاقات نگاه کنم ، یقینا از بزرگترین لحظات زندگی ورزشی من خواهند بود. "

اما شسنی معتقد است در این فصل که به طور کامل به شماره یک آرسنالی ها در درون دروازه تبدیل شده ، دوران پر فراز و نشیبی را سپری نموده است.

شسنی افزود : " در آغاز سال کار ما گره خورده بود ، در ژانویه ، وقتی ما سه مسابقه را به سوانسی ، فولهام و منچستر یونایتد واگذار کردیم ، من در فرم ایده آلم نبودم. دلیل آن را نمی توانم به خوبی شرح بدهم. من احساس خوبی داشتم و به سختی تمرین می کردم ، به گمانم این ها از آن دست لحظاتی بودند که انگار قرار نیست دنیا بر وفق مراد شما بگردد. من لحظات بدی را پشت سر گذاشتم ، اما روحیه ام را حفظ کردم و بعد از آن دو بازی خوب داشتم و تا به امروز نیز خوب عمل کرده ام. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۳۰
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : www.arsenal.com
بازدید: ۱,۱۴۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰