loading
در حال بررسی درخواست شما
 شوکی بزرگ در مادرید
 شوکی بزرگ در مادرید

شوکی بزرگ در مادرید



آرسن ونگر،در روز آخر نقل و انتقالات ستاره ی تیم ملی آلمان را تنها با 42 میلیون از غول های اسپانیایی خریداری کرد.

مدافع و کاپیتان دوم رئال مادرید اوزیل را ستایش می کند و می گوید از این اتفاق بسیار شگفت زده شده است.

سرخیو راموس به Fifa.com گفت :" مسوت بازیکن متفاوتی بود.اگر تصمیم من مهم بود او یکی از آخرین بازیکنان تیم بود که باید فروخته می شد.اما او و باشگاه تصمیمشان را گرفتند و من فقط می توانم برای هر دو طرف آرزوی موفقیت کنم.

"من به رابطه ی خوبی با او رسیده بودم.او بازیکنی خاص بود و این مسئله (از دست دادن او) واقعا شرم آور است.این تصمیم های شخصی است و او راجع به آینده اش تصمیمی گرفت.همه بهترین ها را برای خودشان می خواهند و او هم آزاد بود تا انتخاب کند.

"ما تیم خوبی داریم و من فقط می توانم امیدوار باشم که فصل خوبی هم پیش رو داشته باشیم."

مسوت اوزیل به خبرنگاران آلمانی گفته است که دلیل خروج او عدم اعتماد و اعتقاد آنچلوتی به او بوده است و همچنین هوادارانی که تنها بازیکنان اسپانیایی را می پسندند او را رنج می داد.مسوت افزوده است که آرسن ونگر و صحبت هایش نقش به سزایی در این انتقال داشته است.

ایسکو،بازیکن جانشین او در رئال به Marca گفته است : " صادقانه بگویم بسیار شگفت زده شدم بیشتر به این علت که اوزیل هفته ی گذشته گفته بود که می خواهد در مادرید بماند.ما همه او را می شناسیم و می دانیم که 'اوزیل' است.او کیفیت بسیار بالایی دارد و بازیکنی است به تنهایی می تواند روند یک بازی را تغییر دهد."

آلوارو آربلوا،هم تیمی سابق اوزیل در رئال و همچنین بازیکن تیم ملی اسپانیا هم
گفته است که هم در داخل و هم در خارج از زمین دلش برای اوزیل تنگ خواهد شد.

آربلوا می گوید :" اندکی شگفت زده ام،واقعا شرم آور است.این شکستی بزرگ برای همه در رختکن ما بود هم از لحاظ فوتبالی و هم از لحاظ شخصی.

"او یکشنبه با ما خداحافظی کرد اما همه فکر می کردیم که او شوخی می کند.او بسیار متفاوت است.هیچ بازیکنی را در دنیا نمی یابید که شبیه او باشد.او در داخل زمین تفاوت ایجاد می کرد.

"او دلایل شخصی خودش را برای خروج داشت اما ما سعی خواهیم کرد خودمان را حفظ کنیم.ما هنوز بازیکنان بزرگ دیگری را داریم.من می دانم که این مسئله چه مقدار برای هوادارن سخت بود زیرا آنها عاشق مسوت بودند.او یک پدیده بود و با همه به خوبی رفتار می کرد.این یک شکست واقعی بود."


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۱۲
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Fifa.com
بازدید: ۲,۹۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰