loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های بلرین در مورد نخستین حضور کاملش
صحبت های بلرین در مورد نخستین حضور کاملش

صحبت های بلرین در مورد نخستین حضور کاملش


این بازیکن 19 ساله پس از مصدومیت متیو دبوشی و سرماخوردگی کالوم چمبرز به ترکیب اصلی آرسنال برای مصاف با دورتموند فراخوانده شد.

پیش از آن بلرین تنها در یک مسابقه برای تیم اصلی بازی کرده بود (بازی آرسنال و وستبروم ویچ در جام اتحادیه سال قبل) و وی اذعان کرد که به سختی میتوانست خود را با سرعت بازی تطابق دهد.

هکتور در مصاحبه با آرسنال پلیر گفت : " آنها در همان آغاز بازی سعی کردند با مهاجمانشان بازی پرسرعتی را به نمایش بگذارند. ما هم سعی داشتیم با همین تاکتیک بازی را شروع کنیم ، اما ناموفق بودیم و این همان چیزیست که باید برای بازی بعدیمان روی آن کار کنیم."

" امشب یکی از رویاهایم به حقیقت پیوست. از کودکی همیشه آرزویم بود که در لیگ قهرمانان بازی کنم. از طرفی (به خاطر نتیجه) ناراحت شدم ، ما فقط باید در بازی بعدیمان به سختی کار کنیم."

" در طول هفته متوجه شدم که به خاطر مصدومیت متیو دبوشی شانسی برای حضور در ترکیب دارم و پس از آن در تمرین فهمیدم که کالوم هم کمی احساس بیماری میکند ، در نتیجه میدانستم شانس بازی دارم."

" هرگز فکر نمیکردم که در این زمان میتوانم نخستین بازیم را انجام دهم آن هم در اینجا ، اما وقتی که سه شنبه بعدازظهر به من گفتند که میتوانم بازی کنم واقعا خوشحال بودم. این همان چیزیست که هر کسی از کودکی و بازی در زمین خاکی در انتظار آن است. من خیلی خوشحالم که در چنین شبی بازی آغازینم را انجام دادم."

" [بازی در تیم اصلی] کاریست که میخواهم هر هفته انجامش دهم. این خیلی خوب است که دقایقی را در تیم زیر 21 ساله ها بازی کردم ، اما شما اینجا هستید که در تیم اصلی بازی کنید. بازی دیشب بسیار سخت بود ، اما خوشنودم که توانستم اینجا بازی کنم و خوشبختانه بازی های بیشتری انجام خواهم داد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۶/۲۶
به قلم ناصر
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۵۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰