loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های تفصيلی ونگر در مورد مصدوميت ويلشر
صحبت های تفصيلی ونگر در مورد مصدوميت ويلشر

صحبت های تفصيلی ونگر در مورد مصدوميت ويلشر



در مورد آماده شدن جك برای جام ملتهای اروپا....


بله ، من هيچ نگرانی از اين بابت ندارم. او 12 هفته از كفش مخصوصی استفاده خواهد كرد و پس از آن دوران بازيابی را سپری می كند. اين 12 هفته ما را در نزديكی كريسمس قرار می دهد. اگر همه چيز به خوبی پيش رود ، شما فكر می كنيد كه او ممكن است 6 هفته پس از آن مدتی كه از آن كفش استفاده می كند به آمادگی كامل برسد اما مدت 10 هفته به حقيقت نزديك تر است. بنابراين 22 هفته زمان می برد تا او بتواند دوباره فوتبال بازی كند.

در مورد بردن ويلشر به تور....

ما قبل از اينكه به آنجا برويم از او اسكن گرفتيم و او خوب بود. اما شكستگی استخوان بدتر و بدتر شد. مردم به من می گويند كه آن خوب نشده است زيرا آثاری از خون نيست پس استخوان ها جوش نخورده اند. ما يك پيچ در پای او گذاشته ايم. اگر شما به اسكن او نگاه كنيد آن پيچ شبيه حفره ای بر روی استخوان است. ما بايد دو استخوان را به يكديگر پيچ می كرديم زيرا در غير اين صورت خوب نمی شد. زمانی كه پای او در كفش مخصوص بود آن بهتر نشد ، حتی می توانست بدتر هم بشود.

در مورد اينكه ويلشر فصل گذشته بيش از اندازه بازی كرده بود....

شما اگر فكر می كنيد كه مردم در مورد اينكه او مشكل دارد به شما هشدار داده بودند ، می توانيد خودتان را سرزنش كنيد. اما او هيچ مشكلی نداشت. اگر شما به بازيكنی 18 ساله كه هيچ مشكلی ندارد بگوييد بازی نكن ، اين مساله را درك نمی كند. انجام اين كار دشوار بود ، خصوصا در پايان فصل كه نمی تواستيم به خاطر مصدوميت فابرگاس به او استراحت دهيم. بنابراين استراحت دادن به جك دشوار تر شد. شايد هم ما بيش از اندازه به او بازی داديم ، من نمی دانم. مصدوميت او الزاما به آن مربوط نيست.

مايلم به شما يادآوری كنم زمانی كه ما گفتيم او بهتر است در رقابت های زير 21 سال شركت نكند ، با سرسختی شما مواجه شديم. بيشتر مردم می خواستند كه او در آن رقابت ها بازی كند. شما بهتر است بيانيه های مردم را زمانی كه ما گفتيم او بهتر است استراحت كند را بخوانيد.

در مورد احساس آرامش داشتن پس موفقيت بودن عمل جراحی....

زمانی كه عمل به خوبی پيش می رفت ، بله آرامش بخش بود. زمانی كه كسی جراحی می شود شما نمی دانيد كه چه چيزی در انتظار شما خواهد بود. چيزی كه در انتظار آنها بود يك مچ پای سالم بود و آنها در اينباره بسيار مثبت بودند. گاهی اوقات كه بازيكنان به اتاق عمل می روند ، می ترسيد كه پرشكان بيايند و بگويند كه نتيجه عمل بدتر از چيزی ‌بود كه انتظار داشتيم. اما آنها گفتند كه آن بهتر از چيزی بود كه انتظار داشتند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۶
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۴۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰