loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های رئیس در مورد بازیکنان غیر اروپایی شاغل در انگلیس
صحبت های رئیس در مورد بازیکنان غیر اروپایی شاغل در انگلیس

صحبت های رئیس در مورد بازیکنان غیر اروپایی شاغل در انگلیس


اتحادیه ی فوتبال انگلیس طرح هایش را برای متوقف کردن انتقال [خرید بازیکن و قرض دادن مستقیم به همان باشگاه] بازیکنان غیر اروپایی به باشگاه های انگلیسی اعلام کرد. رئیس FA ، گرگ دایک (Greg Dyke) نگرانی خود را نسبت به این موضوع اذعان کرد و افزود این امر (حضور بازیکنان خارج از اروپا) تهدیدی برای بازیکنان مستعد انگلیسی خواهد بود.

تحت نظر این طرح پیشنهادی ، اجازه ی صدور مجوز کار بسیار مشکل تر خواهد شد. ونگر حس میکند این موضوع پیچیده ایست ، اما گفت که دایک به دنبال هدفیست.

" نظر گرگ دایک را خواندم و صادقانه به دنبال رقابتی جهانی هستم ، اما او یک هدفی را دنبال میکند که بسیار سخت است. خرید بازیکن غیر اروپایی در سیتم جوانان و سپس قرض دادن آنها به خارج باشگاه. این همان جاییست که دایک یک هدف دارد."

" شما میخواهید بهترین بازیکنان جهان اینجا باشند ، اما اگر بخواهید با آنها قرارداد امضا کنید نمیتوانید بخریدشان و سپس آنها را به جای دیگری قرض دهید. شاید او (گرگ دایک) بدنبال نکته اییست. آیا آنها جایی را برای آموزش بازیکنان جوان انگلیسی قرار داده اند؟ من فکر نمیکنم. این بحثی عمیق است و بسیار مشکل است که نظر قطعی در مورد آن داشت. "

" چیزی که در مورد آن مطمئنم اینست که شما نمیخواهید درگیر چنین محافظت مصنوعی متوسطی شوید و این جایست که شما باید بسیار مراقب باشید چون این شغلی با درآمد نسبتا خوب است. بنابراین شما بدنبال کیفیت بسیار بسیار بالایی هستید. شما میخواهید بهترین لیگ حرفه ایی دنیا باشید پس بدنبال کیفیت بالا و بهترین بازیکنان جهان هستید."

" اما بهترین روش پاسخ و انجام تمامی انتظارات اتحادیه ی فوتبال این است که بازیکنان جوان با کیفیت تولید شود. انگلیس در این مسیر قرار دارد ، اما هنوز کارهایی برای انجام دادن دارد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۶/۲۸
به قلم ناصر
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۲۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰