loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های ژیرو درباره ی گلش
صحبت های ژیرو درباره ی گلش

صحبت های ژیرو درباره ی گلش

مهاجم فرانسوی آرسنال،  شوت راه دور سنگینی را روانه ی پشت سر دروازه بان منسیتی ، ویلی کابایرو ، کرد تا آرسنال با پیروزی 3-0 در ومبلی ، خود را برای این فصل از رقابت ها آماده کند.

ژیرو ، کسی که با زدن 22 گل در فصل قبل ، بیشترین آمار گلزنی تیم را از آن خود نمود-از زدن چنین گلی ابراز رضایت کرد و گفت آمادگی جسمانیش هر روز بهتر میشود.

ژیرو افزود : " نیم نگاهی به دروازه بان داشتم و فکر کنم او کمی از خط دروازه جلوتر بود. به طور غریزی سعی کردم که توپ را شوت کنم و به گل برسانم. کمی خوش شانس بودم ، اما این همان چیزی بود که میخواستم انجام دهم."

" تنها 2 هفته است که به تمرینات باز گشته ام ، اما وقتی که برگشتم احساس کردم که تیم بسیار مستحکم،با تعهد و سرشار از روحیه به نظر میرسد."

" من در مورد بازیمان احساس خوبی داشتم و هفته ی قبل در تمرینات ، به لورن و متیو ملحق شدم تا بتوانم در مسابقات بازی کنم. حس میکنم تیم نسبت به فصل قبل قوی تر شده و این درحالیست که آلمانی ها تیم هنوز بازنگشته اند. باید دید که آیا میتوانیم به اهدافمان در این فصل دست پیدا کنیم یا خیر."

اولیویه افزود : " پس از رقابت های ملی-وقتی که بازمیگردید ، کمی برای آماده سازی تان دیر شده است پس باید قویتر برگردید و خود را به پای دیگران برسانید. این همان چیزیست که میخواهم انجام دهم و هفته ی قبل من آماده نبودم. این هفته ، حس بهتری دارم و خوشبختانه هفته ی بعد برای اولین بازیمان آماده هستم."

" وقتی همگی آماده و در دسترس باشند رقابت خوبی برای حضور در مسابقات خواهیم داشت. فکر میکنم وجود یک رقابت عالی برای همه ی بازیکنان بسیار خوب خواهد بود."

" از فصل قبل قویتر به نظر میرسیم. ما تا ماه مارس بسیار خوب بودیم. من معتقدم که با داشتن ترکیبی با چنین کمیت و کیفیتی ، عملکرد بسیار بهتری از خود بر جای خواهیم گذاشت."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۵/۲۰
به قلم ناصر
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۹۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰