loading
در حال بررسی درخواست شما
فابرگاس:ونگر مربی بزرگی است و اوضاع را تغییر خواهد داد
فابرگاس:ونگر مربی بزرگی است و اوضاع را تغییر خواهد داد

فابرگاس:ونگر مربی بزرگی است و اوضاع را تغییر خواهد داد

سسک فابرگاس از هواداران می خواهد که ایمان خود را به ونگر حفظ کنند.

سسک می گوید:"آرسنال دارای بازیکنان و هواداران و همینطور مربی بزرگی است.آنها اوضاع را تغییر خواهند داد.نمی شود این تیم را با تیم شکست ناپذیر آرسنال مقایسه کرد، این مقایسه هیچ فایده ای ندارد"

"بعضی از بازیکنان مهم آنها مانند ویلشر،ورمائلن،سانیا و دیابی برای مدت طولانی مصدوم بوده اند.بنابراین در قبال آنها باید صبور باشیم."

"من هنوز هم علاقه زیادی به این باشگاه دارم و قطعا هر زمان آنها شکست بخورند من نیز ناراحت می شوم.اما آرسن ونگر باشگاه و بازیکنان را می شناسد و می تواند وضعیت را تغییر دهد.مربی بودن شغل بسیار دشواری است.شما همیشه وقتی اوضاع خوب پیش نمی رود مورد انتقاد قرار میگیرید."

"اما این در همه باشگاههای جهان اتفاق می افتد،نمونه کامل آن نیز بارسلونا است.این تیم تا کنون تقریبا 15 تا 17 جام بدست آورده است اما هنوز مردم ناراحت هستند زیرا ما در رده دوم پشت سر مادرید قرار داریم."

"در اسپانیا فشار زیادی بر روی مربی وجود دارد.در انگلستان هواداران کارهایی که مربی در سالهای قبل برای باشگاه انجام داده را به خاطر دارند اما در اسپانیا هواداران کارهای هفته قبل مربی را نیز به خاطر ندارند.این دیوانه کننده است."

او در مورد جدایی از آرسنال میگوید:"این تصمیم شخصی و بسیار دشواری برای من بود.من به خاطر اینکه خشنود نبودم و یا بخاطر پول آرسنال را ترک نکردم.
فقط می خواستم برای باشگاهی بازی کنم که آن را از کودکی دوست داشتم."

"من هشت سال در آرسنال بودم و همیشه با تمام توانم برای این تیم بازی میکردم.اما در آن زمان من شانس پیوستن به بارسلونا را داشتم.
اگر بارسلونا نبود.مطمئن باشید من در آرسنال می ماندم.این در مورد کسب جام و یا چیز دیگری نیست.هر باشگاهی ممکن است چند فصل نتواند چیزی بدست آورد."

"زمانی که من کوچک بودم،بارسا 5 سال بدون جام بود و این مثل این بود که دنیا به آخر رسیده است.در حال حاضر آنها بهترین تیم جهان هستند.تغییرات فوتبال سریع است.آرسنال به زودی به اوج باز خواهد گشت."

فابرگاس هنوز هم بازیهای آرسنال را از تلویزیون دنبال میکند.

"من چند ماه پیش با آقای ونگر صحبت کردم و تولد او را نیز تبریک گفتم.
من هنوز خانه ام را در لندن دارم و همچنین دوستانم را بنابراین هر موقع که بخواهم می توانم به آنجا بروم."

"بعضی از مردم هنگامی که مرا میبینند می گویند به آرسنال برگرد و بعضی نیز می گویند در بارسا بمان همیشه برای هر چیزی نظراتی وجود دارد."

"هنگامی که شما تصمیمی میگیرید مهم ترین چیز این است که از آن خوشحال شوید انتهای فصل گذشته در آرسنال بسیار برای من دشوار بود زیرا من مصدومیت هایی زیادی داشتم.
من قطعا از بازی کردن مقابل بارسلونا در فصل گذشته پشیمان هستم.زیرا من با وجود مصدومیت 50 یا 60 دقیقه بازی کردم.ممکن بود اگر بازی نمی کردم بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.
اما من می خواستم به تیم کمک کنم ولی در موارد بسیار زیادی این جواب نمی دهد."

فابرگاس در مورد اینکه با وجود نتایج اخیر تیمهای انگلیسی آیا آنها افت کرده اند می گوید:"قطعا زمانی که منچستر از رقابتهای دور حذفی نتوانست صعود کند متعجب شدم.
اما این تنها یک فصل است که آنها نا موفق بودند.اگر آن برای سالهای دیگر ادامه پیدا کند شما می توانید بگویید قدرت منتقل شده است اما هنوز نه.
در هر صورت چلسی هنوز هم شانس صعود دارد."

فابرگاس در مدت هفت ماه حضورش در بارسا موفق به کسب 3 جام و حضور در فینال جام حذفی اسپانیا شده است که این در عرض هفت ماه بد نیست.
او در این مورد میگوید:"تنها بردن جام کافی نیست،بسیاری از هواداران انگلیسی ،سبک ما را دوست ندارند زیرا ما حفظ توپ زیادی داریم و ممکن است آنها برای این کار صبر نداشته باشند..
اما چیزی که یک باشگاه را ویژه میکند فقط بردن جام نیست،شما باید یا سبک پیروز شوید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : www.thesun.co.uk
بازدید: ۱,۷۱۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰