loading
در حال بررسی درخواست شما
فابیانسکی : می خواهم برای جایگاهم بجنگم
فابیانسکی : می خواهم برای جایگاهم بجنگم

فابیانسکی : می خواهم برای جایگاهم بجنگم


دروازبان لهستانی فصل گذشته در حالی که شانس های خوبی برای بازی کردن داشت به علت مصدومیت آنها را از دست داد.

بازیکن 28 ساله در اواخر فصل پیش چندین عملکرد همراه با اعتماد به نفس بسیار بالا داشت و پس از مصدومیت از ناحیه ی دنده مجددا جایگاهش را به شزنی واگزار کرد.

"من در بهترین فرمم از لحاظ جسمی و ذهنی بودم.واقعا احساس اعتماد به نفس داشتم و هنوز هم دارم.

"من کار بسیار زیادی کردم و برنامه ی تمرین کردن خودم را تغییر دادم.من تمرکزم را از راهی متفاوت بر روی جسمم قرار دادم که بسیار به من کمک کرد و شما می توانید آن را ببینید.

"من کمک کردم به تیم تا به جایگاه قدرتمندش بازگردد و برای جام باشگاه های اروپا بجنگد.پایه اش آن بود و من نمیخواهم یه سادگی کنار بکشم.می خواهم برای به دست آوردن جایگاهم بجنگم.

"من واقعا ناامید شدم.[به علت مصدومیت مجدد] این نخستین بار نبود که من چندین بازی خوب انجام می دادم و سپس به علت مصدومیت جایگاهم را از دست می دادم.زیرا حقیقت،بد بودن من نیست.واقعا ناامیدی بزرگی برای من بود.من می خواهم که به جایگاهم بازگردم."

فابیانسکی باید با ویچک شزنی و امیلیانو ویویانو برای رسیدن به جایگاه شماره ی 1 در فصل جدید مبارزه کند و می گوید این فصل برایش حیاتی است.

"از لحاظ شخصی برای من فصل عظیمی است زیرا سن من افزایش یافته و واقعا می خواهم که به طور مرتب بازی کنم.می خواهم دروازبان شماره ی 1 شوم،این هدف من برای فصل پیش رو است.

"من بازی های بیشتری می خواهم.چندین سال برای آن مبارزه کرده ام و می خواهم که دروازبان شماره ی 1 باشم.نمی توانم دروغ بگویم،من واقعا آن را می خواهم."

"رئیس اخیرا با من در مورد این موقعیت صحبت کرده است.او به من گفت که می خواهد در باشگاه بمانم و اگر مثل گذشته کار کنم باز هم به من شانس داده می شود.

"در تمامی زمان ها من برای جایگاهم می جنگم و سعی می کنم به خودم فشار بیاورم.احساس من خوب است و معتقدم که می توانم آن را انجام دهم.این احساس اعتماد به نفس را فقط برخی اوقات مصدومیت هایم از من گرفته اند."

همچنین باید در نظر گرفته شود که لوکاژ همیشه در مورد زندگی در لندن خوش بین نبوده است.او پیش از مسابقات اروپایی که کشورش میزبان بود،دو بار تلاش کرد که آرسنال را ترک کند اما نتوانست.

"در پنجره ی ژانویه پیش از یورو 2012 من واقعا برای خروج مصمم بودم.در تابستان همان سال هم من تمام تلاشم را برای خروج انجام دادم.اما به پایان رساندن یک انتقال غیرممکن بود چون که من به علت مصدومیت نمی توانستم بازی کنم."

در بازخورد صحبت پیرامون عملکرد خوبش در پایان فصل گذشته و اینکه باشگاه ها او را دیده اند،ادامه می دهد :"بله،علاقه هایی از چند باشگاه قدرتمند در لیگ هایقوی وجود داشت.

"اصولا بستگی دارد که این فصل چگونه به پایان می رسد.اگر بازی نکنم در جستجوی هر چیزی خواهم بود."

پرسیده شد که آیا ممکن است زودتر از پایان فصل یعنی ژانویه تصمیماتی گرفته شود و او اعلام داشت : " بله. "


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۲۱
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com & ArseBlog
بازدید: ۱,۵۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰